Odp: z SM na Enduro czy z Enduro na SM
PS
a znacie tego sprzeta??
[url]http://allegro.pl/show_item.php?item=1293591652[/url]
przekracza moj budżet ale cos bym wykrzesal jeszcze ze skarpety.
Sprzęt z forum,kolega nick Predator :)
Powrót w 2015...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » z SM na Enduro czy z Enduro na SM
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
PS
a znacie tego sprzeta??
[url]http://allegro.pl/show_item.php?item=1293591652[/url]
przekracza moj budżet ale cos bym wykrzesal jeszcze ze skarpety.
Sprzęt z forum,kolega nick Predator :)
Ja akurat mam LC4 Enduro do którego doprawię kpl. kół - czyli na odwrót niż większość tu radzi.
Moim zdaniem enduro jest bardziej uniwersalne, częściej latam na dużych kołach i szkoda mi tracić właściwości terenowych/przeprawowych przez zbyt sztywne zawieszenie. Ostatnio testowałem różne nastawy i wyszło mi, że w terenie (las, nie tor) najlepiej mi się jeździ na miękkim zawieszeniu - wtedy można wykorzystać duży skok, który na prawdę się przydaje. Na twardym (twardo zestrojone zawieszenie enduro) gorzej wybierał wyboje, bardziej skakał(podbijanie), trudniej było go kontrolować, a sama jazda była bardziej męcząca.
Jak założę koła SM będę testował co można wykrzesać regulacjami z tego zawiasu przy jeździe szosowej.
Tak czy siak wjeżdżanie w teren na kołach 17 i z twardym zawieszeniem IMO nie ma sensu - dać się da, ale dużo się traci.
Przy okazji ciekawostka - KTM wypuścił w 2000 roku LC4 640 SM z dokładnie takim samym zawieszeniem (skoki, sprężyny i cała reszta) jak enduro z tego rocznika (może samymi nastawami się różniło - musiałbym sprawdzić). Taki właśnie model odkupiłem od Deszczowca, a z tego co wiem on nie narzekał na właściwości jezdne - podnóżki poprzycierane są. Potem KTM zaczął wsadzać już trochę inne zawieszenie.
P.S. wspomniany podeszczowcowy zawias (i wiele innych części) jest na sprzedaż, bo składałem z 2 moto jedno i użyłem innego (z EXC 520 - 30 cm skoku :) ).
Hehehehe...u mnie wszystko jest ponad miarę :lol:
...tego się po prostu nie da ogarnąć :lol:
Piszecie głównie o masie która musi być niska w Enduro/Cross, dla mnie masa w granicach 150kg w Supermoto to waga "piórkowa" biorąc pod uwagę że jakieś 15 lat latało się na motocykloach klasy SUPERBIKE (srednio ponad 200kg). Co do Problemu SIEMCZAK-a to jednak 60% to nie 80% ale też nie 40% więc większa połowa i tak jest dla SM-a.
A FXRIDER ma rację gdyż posiadam LC4 PRESTIGE z 2003roku i MANUAL jest identyczny do SM jak i ENDURO tylko inne ustawienia.
Siemczak, napisz jeszcze jakie ENDURO ty widzisz, bo latanko po przetartych szlakach bez wielkich HOP itp. SUPERMOTO ogarnie.
większa połowa
Majki przepraszam hahahah ,ale to kolejny absurd .
Zgodze sie jednak z tobą , ze supermoto to ogarnie !
Większa czy mniejsza połowa nie istnieje jak Maślane Masło, cóż życie jest pełne absurdów...ale chcemy przecież pomóc Siemczak-owi. :D
LC4 PRESTIGE z 2003 powinno mieć już inne zawieszenie niż enduro.
Tzn. zewnętrznie wygląda tak prawie tak samo, półki, mocowania te same, oprócz mocowania zacisku, który powinien być już 4t.
Inne powinny być bebechy - co najmniej sprężyny i tuleje dystansowe, a więc i twardość i skok.
Na allegro można zobaczyć na zdjęciach, jeśli są oryginalne osłony lag, że w wersjach SM osłona zachodzi dużo bardziej na goleń, bo całe zawieszenie jest niższe.
Ale zawsze wymieniając elementy wewnątrz lagi można przerobić zawieszenie w obie strony - kwestia PLNów...
No racja racja.
JA moge powiedziec , a w zasadzie sie powtórzyć kup supermoto i wpadaj nim w nie zacieżki teren .
Mariusz też dobrze gada z drugim motocyklem typowo w teren i nie musi to być wypasione 450 tylko lekkie 2t .
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » z SM na Enduro czy z Enduro na SM
Wygenerowano w 0.035 sekund, wykonano 76 zapytań