No to czeka mnie rozprawa teraz.
Zawias normalny wprowadzono w 97r i skończono go zakładać w 99. Była to zawiecha WP EXTREME 50. Poza tymi latami leciał normalny USD. I są to lata produkcji moto dla EU. Na amerykę produkcja szła troszkę inaczej bo RXC ma już WP 50 MAGNUM w 96r
EGS, EGS-E, SC, SX, SIXDAYS, LSE, DUKE to nazwy dla ludzi, a nazwy GS RA, GS RD to nazwy w papierach.
Wyróżniamy dwie podstawowe wersje LC4 SC(GS 620 RD) i EGS(GS 620 RA). SC wersja z tylnym aluminiowym subframe, wydech HXC, boczki z otworami bardziej kanciatymi, mniejsze lampy przód i tył, waga 120kg, zbiornik 9l, mały obieg oleju. Wersja EGS posiada kierunkowskazy, tylne stopki dla pasażera, duże lampy, duża tarcza przód od 96r, zbiornik 20l lub 11,3l, wydech spełniający normy, duży obieg oleju.
Jest jeszcze sporo innych różnic między wersją HARDCORE czyli SC i wersją SOFT czyli EGS
To tak bardzo krótko powiedziane o LC4. Ogólnie wersji LC4 było mnóstwo, a do tego ludzie często przerabiali swoje motocykle, bo LC4 to tak jak klocki lego, czyli możesz se z wersji 95r zrobić wersję 2003 ;]
Najlepiej zajrzyj tutaj:
[url]http://www.ktm-lc4.net/[/url]
Masz tam wszystkie modele ze zdjeciami według lat i nazwami -> zakładka MODELLE
A jak czegoś nie wiesz to pytaj bo ostatnio przeczytałem chyba wszystko co jest w necie na temat LC4.
Mój avatar to wersja EGS 620 na rynek włoski z roku 96, przy czym w papierach mam właśnie wpisane GS 620 RA.
AHA. WERSJA RXC to wersja EGS produkowana na rynek amerykański.
Wibrator LC4 ;]