1

Temat: Harley Davidson dyna stunt, co, gdzie, jaki

Siema, dawno mnie tu nie było ale potrzebuję porady to sobie przypomniałem o forum. Chce kupić HD i upalac go jak sm, albo prawie jak sm jak się uda, wiem że porządne są dwa modele, sportster i dyna, sportster jakoś mi nie siedzi, wolał bym dyne, większą pojemność i moc, i teraz pytanie, jaka dyne wybrać,? Na olx jest tego w ciul FAT Bob, wild glide, low rider, street coś tam, one się różnią jakoś znacząco? Np kątem główki ramy? Rozumiem że tam siedzi pompa oleju, co oprócz zmiany napędu trzeba by przerabiać? Słyszałem że chłodnica oleju dodatkowa? Co myślicie co byście wybrali. Tu jeden co mi się nawet podoba i nie drogo
[url]https://www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta/harley-davidson-dyna-fxdx-super-glide-sport-ID6FtrSF.html[/url]

benzyna

2

Odp: Harley Davidson dyna stunt, co, gdzie, jaki

Dyna w wersji fabrycznej słabo nadaje się do "stuntu" trzeba zmienić głowice na dohc, podobno te zestawy od jimiego robią robotę - [url]https://www.jimsusa.com[/url]
sportster chyba wypada lepiej w ilości konwersji

benzyna

3

Odp: Harley Davidson dyna stunt, co, gdzie, jaki

A buella nie lepiej kupić?
Imho wiatrołap w układzie V dostanie w pizde tylny cylek.

4

Odp: Harley Davidson dyna stunt, co, gdzie, jaki

Nieee, starzeje się i jakoś złapałem fazę na HD strasznie mi się podobają. Z tego co wyczytałem to chyba najlepiej będzie kupić jakąś w miarę tania dyne i dodatkowo silnik z eBaya albo z USA z dohc, najlepiej 2.0 albo 1.8 pojemności, problem tylko będzie to zestroić i wyregulować, a może to też tylko kwestia $. Ciekawe jak by mu fcra wyłożyć

benzyna