Odp: Ktm 690sm 08r dziobal klocki i filtr (stożek?) Mapa
Jaki masz powód/cel zmian mapowania?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Ktm 690sm 08r dziobal klocki i filtr (stożek?) Mapa
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jaki masz powód/cel zmian mapowania?
Moto kupiłem z przelotami.
Myślę że warto dołożyć mu jakiś fajny filtr
ew mała modyfikacje puszki filtra do tego mapę
i parę koników będzie więcej.
Pomóżcie z podłączeniem łapka do ktma
Walczę już któryś raz i tylko raz udało mi się połączyć.
Mam kabelek do ktma i kkl na USB.
Po podłączeniu do laptopa win 10 słyszę dźwięk czyli coś widzi.
W tune ECE nie ma możliwości wybrania w zakładce inteface łączą USB
Jest tylko serial com 3 5 i 7
Tylko na com 7 wykazuje chęć łączenia pojawia się lampka czerwona w dolnym rogu i mruga
Po kilkunastu sek pojawia się błąd połączenia i instrukcja sprawdź połączenie wyłącznie włącz zapłon nic to nie daje
POMOCY
Jaki masz powód/cel zmian mapowania?
Pojawił się dziwny objaw. Moto 3-4 razy na zbiornik paliwa przy odpuszczeniu gazu zaczyna przerywać gaśnie.
Po wyłączeniu zapłonu ponownie się uruchamiaale nie zawsze mu przechodzi.
Jeżeli nie to pracuje równo ale jest inny głęboki i głośny dźwięk z wydechu czuć paliwo.
Za bogata mieszanka, zapłon nie w tym punkcie.
Ostatnio zrobiłem pełny serwis.
Wszystkie kostki przekazane poczyszcone i spryskane preparatem do pół el.
Wymieniona świeca.
Zmieniony napinacz i wyregulowany.
Moto troszkę lepiej chodzi ciszej Nie klepie po rozruchu ale przypadłość nie przeszła.
Mechanik który spr mi Moto twierdzi że może to być sonda.
Co robić
Prędzej bym szukał w układzie paliwa. Raczej wtrysk ci leje. Weź wymień filtr paliwa i wtrysk wrzuć do myjki ultradzwiekowej
Prędzej bym szukał w układzie paliwa. Raczej wtrysk ci leje. Weź wymień filtr paliwa i wtrysk wrzuć do myjki ultradzwiekowej
Dzięki za podpowiedź.
Czyli programu nie ma co wrzucać na razie.
Ktoś podpowie co z tym Tune ECU? Dlaczego win nie chce się połączyć?
Jeśli to wina sondy, to adaptacje powinny być mocno rozjechane. Jakie masz zmiany mechaniczne w stosunku do serii?
Czy mapowanie jest standardowe czy załadowano jakiś program pod modyfikacje mechaniczne?
Jak to po odpuszczeniu gazu zaczyna przerywać???
TuneECU jest mocno ograniczony w samej diagnostyce jak i w dostępnych do modyfikacji mapach i jak pamiętam to raczej nie pokaże Ci takich podstawowych danych sterownika jakimi są choćby adaptacje paliwowe.
Zainstalowałeś sterowniki do przewodu KKL (powinien być widziany w systemie jako urządzenie USB Serial Port)?
W TE łączysz się na interfejsie USB. Czy sterownik sygnalizuje jakieś błędy(kontrolka MIL)?
Jeśli to wina sondy, to adaptacje powinny być mocno rozjechane. Jakie masz zmiany mechaniczne w stosunku do serii?
Czy mapowanie jest standardowe czy załadowano jakiś program pod modyfikacje mechaniczne?
Jak to po odpuszczeniu gazu zaczyna przerywać???
TuneECU jest mocno ograniczony w samej diagnostyce jak i w dostępnych do modyfikacji mapach i jak pamiętam to raczej nie pokaże Ci takich podstawowych danych sterownika jakimi są choćby adaptacje paliwowe.
Zainstalowałeś sterowniki do przewodu KKL (powinien być widziany w systemie jako urządzenie USB Serial Port)?
W TE łączysz się na interfejsie USB. Czy sterownik sygnalizuje jakieś błędy(kontrolka MIL)?
Mapa standardowa.
Wydech przelot
Dla tego kupiłem kable i chciałem wgrać mapę np evo1 czy Akrap.
Przewody.
Kabel USB obd kkl. Sterowników chyba nie instalowałem już nie pamiętam ale nic na kompie się nie pokazuje tak jak piszesz. Sprawdzę DZIĘKI
Dziwne jest to że w 95 procentach jeździ ok.
Po przyspieszaniu cofam manetkę w pozycję aby utrzymać prędkość i wtedy najczęściej zaczyna przerywać ale dodanie gazu nie powoduje poprawy tylko szarpanie bo zapłon następuje bardzo nieregularnie.
Wtedy najlepiej stanąć wyłączyć poczekać i odpalić. Jeżeli sytuacja się powtarza to czekam z 10min aż ostygnie troszkę i wtedy pali ok ale sytuacja za kilka km się powtarza. Z drugiej strony tego zupełnie nie rozumiem bo następnego dnia robię 50-80km i lata jak wściekły. Najczęściej się to pojawia jak jeżdżę troszkę spokojniej z synem.
Robię czyszczenie wtrysku ściągam sterowniki kkl i dam znać.
Ja bym sprawdził w pierwszej kolejności przewód od cewki i fajkę. Sprawdź czy nie dostała się tam gdzieś w okolicę cewki/świecy woda lub czy sam przewód WN nie jest uszkodzony.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Ktm 690sm 08r dziobal klocki i filtr (stożek?) Mapa
Wygenerowano w 0.044 sekund, wykonano 75 zapytań