1

Temat: Zakum motocykla SM - Co robić? HELP

Cześć!
W sumie to od dłuższego czasu miałem chęć na zakup jakiegoś wariata, ale dopiero teraz pojawiły się jakieś realne możliwości.
Potrzebowałbym waszej rady, opinii na temat moich spostrzeżeń/wymagań. Zdecydowałem się napisać ten post ponieważ nie mam za bardzo doświadczenia w tych sprawach, no i nie ma za bardzo też z kimś kumatym o tym pogadać.
Sprawa wygląda tak, ogólnie będzie to moje pierwsze moto, i oczywiście musi być to SM, tylko i wyłącznie 4T.
Wiem jak to wygląda, i wiem jakie koszty mnie czekają w związku z 4T. Po tym co wyszperałem w Internetach to wybór padł na;
-Yamaha WR250/450F
-Honda CRF 250/450X
z tego co wiem to są to motocykle o w miarę dużej dostępności części zamiennych, względem np. EXC 525 RFS (w którym jestem zakochany, ale odradzano mi ten pomysł), i bardziej łagodnie oddają moc jeśli chodzi o amatora.

Od dłuższego czasu codziennie przeglądam ogłoszenia w poszukiwaniu w/w egzemplarzy ale zaczyna mnie to już czasami demotywować.
No i wpadłem na pomysł, kupić CRF lub WR na kołach enduro, sprzedać brudasy dołożyć i założyć koła SM, ale kupno motocykla + rewizja i ewentualny remont, i dodatkowo jeszcze koła SM to już nie na moją kieszeń, jak na ten rok przynajmniej.
Poluję również na moto po zatarciu itp żeby na starcie zrobić remont, i wiedzieć czym jeżdżę ale praktycznie jest to niemożliwe, nie ma takich. No i już lekko popadając w niepokój że nie wyrobię do wakacji, zastanawiam się nad opcjami poniżej.
No chyba że znacie kogoś, co zna kogoś, co ma do sprzedania coś fajnego? ;)

1. [url]https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-exc-ktm-exc-525-supermoto-ID6EqIIR.html?[/url]
2. [url]https://www.olx.pl/d/oferta/husqvarna-te450-CID5-IDNaS85.html#58cfcc583d[/url]
3. [url]https://www.olx.pl/d/oferta/kawasaki-kxf-450-490-kat-a2-supermoto-smc-smr-exc-drz-sxv-xr-CID5-IDKVTj4.html#29b46430a6[/url]