1

Temat: Yamaha YZ450F 2018r - ~30mth po remoncie silnika SM

Czas przyznać się przed sobą do problemów z kręgosłupem i pogodzić z tym że dalsze branie udziału w sporcie sprawy nie polepsza.
Zatem nadchodzi czas na sprzedaż mojej maszyny która brała ze mną udział w wyścigach SuperMoto w bieżącym sezonie.

Zakupiłem ją w listopadzie zeszłego roku z przebiegiem 147mth - po czym moje "szczęście" sprawiło że po dosłownie 1mth zatarło się łożysko korby. (Otarłem się prawie o sprawę sądową z poprzednim właścicielem, ale w końcu machnąłem ręką bo szkoda nerwów.)

Motocykl w stocku, od razu dostał nową wzmocnioną korbę HotRodsa, zestaw łożysk, uszczelniaczy i uszczelek, honowanie cylindra (dla świętego spokoju) oraz nowy tłok o nieco zwiększonej kompresji (zachowany luz zgodnie z serwisówką yamahy).
Jako że wszystko było rozłożone, to zawiozłem ramę i wachacz na proszkowanie - żeby pasowało do mojego docelowego planu. Warstwa chromu i na to transparentna wiśniowa - w słońcu efekt jest niesamowity. :)
Nowy set plastików do oklejenia, małe koła do supermoto (16,5x3,5 przód, 17x5 tył - obręcze DID które były proszkowane na czarno w tym samym czasie co rama, piasty talon -kolor oryginalny pasował. Nowe wzmocnione szprychy + tuleje i dystanse z 'kwasówki'.)
Hebel cały set Motomaster SM z tarczą 320. Antyhopping Suter od razu z nowymi tarczami i przekładkami PROXa.
Aktualnie założona czerwona kierownica WRP wysoka (bodajże CR-high).
Oryginalne plastiki (biało-niebieskie) są całe i "w zestawie".

Olej lany IPONE katana, zmieniany z filtrem co ~7mth.

Zawieszenie zrobionę pod masę ridera 80kg, w BrosRacing - ok 10mth temu.
Przód obniżony o 4cm do agresywniejszej jazdy w terenie +znacznie, znacznie przyczepniej na asfalcie.
Oryginalne sprężyny (jak i stare panewki, uszczelniacze, zapasowe kaptury ZETY dorzucam do 'paczki'). [Przywrócenie oryginalnej długości lag to tylko wyjęcie blokad w lagach.]

To rocznik 2018 - ma rozrusznik (mechanizm rozrusznika wsadziłem z rocznika 2021, bo oryginał potrafił się ślizgać - znany problem). Diagnostykę i modyfikacje map robi się telefonem komórkowym! :) 3 standardowe mapy z aplikacji +przekażę dwie "autorskie".

Aktualny przebieg to ok 180mth.

Możliwość zakupu z oryginalnym sprzęgłem, heblem i tylko dużymi kołami - za odpowiednia niższą cenę.

Mogę także sprzedać kombinezon ze zdjęć - kupiony w lipcu b.r. - Alpinestars Ignition Tech-Air 1PC, nowy model. Rozmiar 52. Idealnie dopasowany na 185cm/80kg. (Niestety całkiem znikam z wariowania po asfalcie.)

Do tego stopnia się "wyłączam" z tematu, że mogę sprzedać w pakiecie z busem (Hyundai H-1 2005 2.5CRDI 140hp, najazdem+mocowanie transportowe, kocami grzewczymi, pakietem slicków +rainy, dodatkowe opony enduro itp)

Kontakt najlepiej tel: 695 pińć sieem cztyry 456

Cena 26500zł za wersje SM+MX.
33000zł z busem!

Foty:
[url]https://ibb.co/pZcLtvQ[/url]
[url]https://ibb.co/mGTLb3x[/url]
[url]https://ibb.co/255kZts[/url]
[url]https://ibb.co/Vxb3tbN[/url]
[url]https://ibb.co/9ZgmqH4[/url]
[url]https://ibb.co/xqM84vF[/url]
[url]https://ibb.co/8srY2fX[/url]

https://i.ibb.co/4JJV1TY/241366933-578029476553136-5032060124625254212-n.png

SMR690->SM510r->YZ450F->701Rally

2

Odp: Yamaha YZ450F 2018r - ~30mth po remoncie silnika SM

Polecam :)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

3

Odp: Yamaha YZ450F 2018r - ~30mth po remoncie silnika SM

Do zamknięcia.

SMR690->SM510r->YZ450F->701Rally