Temat: Tłok LC4 640
Cześć
Robię remont góry w LC4ce i mam zonka: Tłok Wosner (8524DA) w miejsce fabrycznego nominała (jeszcze by pochodził ale pierścienie olejowe się skończyły). Cylinder z nowym niclasilem.
Składam i lipa - czoło tłoka wystaje 1,2 mm ponad cylinder? Tak to ma być? Rozebrałem już i złożyłem sporo różnych silników nie tyko motocyklowych i zawsze krawędź denka tłoko była na równo z blokiem.
Nie znajduje żadnych informacji serwisowych jaka powinna być wysokość cylindra od osadzenia do powierzchni uszczelki (jest 122 mm i sprawdzałem u kumpla to samo) czy ewentualnego wychodzenia tłoka ponad cylinder. Znajomy z czasów studenckich dealer KTM z okolicy twierdzi że nie ma danych producenta dotyczących tej zagwozdki a jego mechanicy nie pamiętają jak to jest w tych sinikach (coraz ich mniej).
Ma ktoś z was jakąś wiedzę / doświadczenia na ten temat?
Pozdrawiam