Remont TTR to groszowa sprawa. Silnik kuloodporny. Ale do jazdy po asfalcie to tak gorzej ... 40 kuca, niby git, ale lc4 chyba mocniejsze jednak.
Za to znaleźć lc4 640 w dobrym stanie i nie spłukać się doszczętnie? Powodzenia. ;)
TTRka ma słabe zawiasy, ale przynajmniej waży o słonia mniej niż LC4.
Zgaduje że rozwaszasz jedno z tych dwóch, bo masz bardzo ograniczony budżet. Rozsądek by kazał wybierać TTR, nawet bez rozrusznika. Ale wiadomo - kult KTMa ... TTRą wstyd ... bla bla bla ... kup lc4 690 zaraz ktoś napisze :D
Mnie w sumie wciąż korci żeby kupić sobie TTRke, tak do popierdykania "po leśnych ścieżkach". Bydle jest bezawaryjne i praktycznie bezobsługowe (o ile nie zaniedbuje się całkowicie filtra powietrza :D).
SMR690->SM510r->YZ450F->701Rally