Odp: Moja replika KTM SMS 660 Factory Replica :D
KTM'a udało się odpalić i wstępnie dostroić. Niestety filtr K&N okazał się mało wytrzymały i pęknął w miejscu łączenia z nowym kolektorem dolotowym. Powróciłem do oryginalnego, aczkolwiek w pełni otwartego airboxu. Obecnie zalewam 98 ze względu na podwyższony stopień sprężania względem oryginału. Z tego względu przyspieszyłem lekko zapłon. Próby drogowe zacznę jak przestanie padać. Za kilka dni mam termin przeglądu więc muszę złożyć gada w pełni :P/. Następnie planuję lekkie docieranie i zobaczymy co KTM ma teraz do zaoferowania swojemu jeźdźcowi. W teorii wiem czego się spodziewać, jednak i tak jestem bardzo podekscytowany. Praktyka pokaże.
Fotki staram się wrzucać na bieżąco na fb:
[url]https://www.facebook.com/media/set?vanity=JamesGaragePL&set=a.2838906876340531[/url]