Dzięki - skorzystałem rano z apki z mojego linku.
Jest różnica - motocykl chodzi super , nie gaśnie - dużo lepsza reakcja na gaz:
Tak dla potomnych - moze się komuś przyda:
Co jest potrzebne:
Interface USB vag kkl - ODB2 -trzeba zainstalować dostarczone sterowniki - ładnie opisane w isntrukcji
[url]https://allegro.pl/oferta/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-7200310087[/url]
Oraz kabel odb2 - KTM
[url]https://allegro.pl/oferta/ktm-6pin-adapter-kabel-obd-diagnoza-silnik-tuneecu-8393185941[/url]
Całość jest ładnie opisana
[url]https://advrider.com/f/threads/ktm-690-efi-2008-2013-idiots-guide.931664/[/url]
Mapy są na :
[url]https://www.tuneecu.net/Map_Database.html[/url]
Aplikacja jest pod Android na ich stronie ale znalazłem pod Windowsa
[url]https://support.lonelec.com/support/tuneecu-lead/[/url]
Ja mam 2009 enduro i wgrałem sobie:
KM765EU0800231 - mapa Akrapovic
Na początku tez zrobiłem sobie backup map jaki były w motocyklu i o ile wgranie map to chwila to backup trwa ok 40 minut - wiec ważne wyjmijcie bezpiecznik od świateł oraz zadbajcie o to aby aku w moto był naładowany oraz laptop też najlepiej pod prądem ( ważne zobaczcie czy nie macie jakiś wygaszaczy / przechodzenia w stan uśpienia itp)
Co ciekawe jak chodził na Leonie i oryginalnych mapach to nie chciał przejść 15 minutowej adaptacji i gasł- na mapach Akrapa bez problemu.
No i miałem kody błędów myślę ze z powodu jeżdżenia z Leonem na oryginalnych mapach - skasowałem po wgraniu map Akrapa i jest czyściutko bez błędów obecnie.
Moto znacznie lepiej przyspiesza od samego dołu a powyżej 5 tys - jest ogień ( ale to trudno porównać bo zawsze był ; ) )