1

Temat: Osadzenie tłoczka pływaka i lejące się paliwo [WR 450F 2003]

Siema ludzie

Potrzebuję pomocy z gaźnikiem od Yamahy WR 450.  Ciekło mi paliwo przez przelew, kupiłem nowy tłoczek w zestawie z tym osadzeniem czy jakkolwiek to nazwać ([url]https://i.ebayimg.com/images/g/9DAAAOSwSvNegvMx/s-l640.jpg[/url]) . Założyłem nowy tłoczek ustawiłem pływak i paliwo cieknie jeszcze gorzej niż na starym tłoczku.

Pytanie jest takie czy da się to stare osadzenie wyjąć tak po prostu do góry, czy trzeba dalej rozpoławiać gaźnik i dopiero od drugiej strony się to wyjmuje. Oryginalnie jest okrągły a ten kupiony ma kształt sześciokąta i też nie wiem czy to będzie pasować. A może da się to jakoś rozwiązać bez potrzeby zmiany tego osadzenia. Bawiłem się z tym ustawianiem pływaka z 3 godziny i dalej cieknie tak samo. Nie jestem jednak pewny czy pływak się nie zacina, ale jak skręce gaźniak to słychać, że pływak się buja.

Pomóżcie proszę, bo nie mam siły już, jedyna rzecz która jest do zrobienia żeby go odpalić, a tyle problemu mi stwarza.

Z fartem

2

Odp: Osadzenie tłoczka pływaka i lejące się paliwo [WR 450F 2003]

Może wpierw sprawdź czy to wina samego zaworka?
Porostu załóż zaworek z pływakiem ale nie zakładaj komory pływakowej i podnoś pływak palcem i sprawdzaj czy paliwo lub inny płyn przestaje lecieć.

A zamiast wymieniać całe gniazdo można wymienić sam oring uszczelniający gniazdo.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD