Temat: koła enduro do wr250x
Witam,
jak w temacie, szukam koła enduro do wr250x.
WR 250 X
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » koła enduro do wr250x
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam,
jak w temacie, szukam koła enduro do wr250x.
Mam didy z exc 525, może po wymianie łożysk na odpowiednią szerokość wewnętrzną by Ci podeszły
Dzięki za odpowiedź, szukam gotowego rozwiązania ze względu na to, że nie jestem majstrem :)
Żadne inne fele do wr250x nie pasują chyba że się narzeźbisz i pozmieniasz przy tym tarcze, adapter na zacisk hamulcowy, dystanse, łożyska, ośki lub w ostateczności amory przód. Niestety ale w tym modelu podejdą jedynie fabryczne koła od wr250r (i to ze zmienioną tarczą przód) lub tuningowe koła typu Warp9, Excel, SM Pro czy inne robione na zamówienie. Co do cen to tanio nie będzie - oryginalne kompletne koła z wrr sprzedałem za 3500zl (poleciały do Macedonii) , mx/off 21/19" Excele z zębatką, tarczami i oponami poszły za 4500zl (Polska), a nowe kompletne 21/18" Warp9 które mam założone u siebie teraz wyszły po cle itd prawie 6000zl.
Najtańsza opcja to zmiana opon na kołach sumo ale każdorazowe przekładanie gum z kiszkami kiedy chcesz polatać np na torze/mieście i w terenie na kostkach, jest upierdliwe. Ewentualnie kup sobie Pirelli Scorpion Rally STR (110+140) na fabryczne 17"-tki , takie 70 droga /30 off powiedziałbym i w lżejszy teren typu lasy i wioskowe szutrowe drogi OK, w głębokim piachu i błocie już gorzej.
Coś takiego:
[url]https://allegro.pl/oferta/opona-140-80r17-scorpion-rally-str-69v-tyl-18-2019-9299372259[/url]
Nastawiałem się na koszta rzędu +- 2500 a tu widzę, że jest kosmos. Jak miałbym 6k na felgi wydać to wole dołożyć do drugiego moto. Zmiana opon raczej nie wchodzi w grę - jak zauważyłeś za dużo roboty z tym.
Dzięki za odpowiedź. Zobaczymy, może coś się trafi jeszcze.
Bez przesady z tymi cenami.
Szukaj a na pewno znajdziesz.
Sprawdziłem ile kosztują nowe piasty w Yamaha.
I piasty dla WR250X kosztują obie 1600zł (800+800)
Piasty dla WR250R kosztują 1150 (350+800). Tam jeszcze widnieje jakiś dystans pod przednią tarczę za 140zł.
Czyli po rabatach spokojnie za 1000-1500zł masz nowe oryginalne piasty.
Do tego kupujesz nowe lub używane obręcze od obojętnie czego w interesującym Cię rozmiarze i wysyłasz to do tego człowieka:
[url]https://www.olx.pl/oferta/centrowanie-prostowanie-kol-motocyklowych-szprychy-i-inne-cx-500-CID5-IDqy8Kt.html[/url]
I do 2500zł masz nowe piękne koła z obręczami w dowolnym kolorze.
Chyba że chcesz iść grubiej to tutaj masz piasty w różnych kolorach ale zapłacisz za nie jakieś 1700zł
[url]https://www.smpro.co.uk/smpro-products/mx-hubs/smpro-products-hubs-yamaha.html[/url]
Pytanie czy warto szukać i płacić kilka tys. zł za używane koła?
Ja szukam rozsądnej obręczy 17x3.5" i wcale nie jest łatwo.
Jak ktoś wie gdzie kupić rozsądną to proszę o info :)
Na jednym z portali do sprzedawania były niedawno koła od Rki za 1100 zł, przód miał jakąś tam wgniotkę.
Problem jest z zaciskiem, bo jest na dużą tarczę, a w teren to mało komfortowe i wiem, że też parę osób wymienia od razu zawias na ten od Rki, można wyłapać za 800 zł na portalach.
Mam do sprzedania adaptery do zacisku hamulcowego z wrr na wrx jak coś więc zmiana tarczy problemem nie będzie. I kilka innych tuningowych części też (m.in. pływającą tarcze Braking'a).
Odnosnie kupowania piast - dolicz szprychy, łożyska, tuleje dystansowe itd plus do tego jeszcze odpowiednie tarcze i obręcze bo nie każda pasuje do piast z wrx (pomijam wagę i wielkość, takie info dostałem od speca jak kombinowałem z moim pierwszym 21" Excelem - koło wyszło 2000zl za sam przód). Jeśli Ci sie uda wyrwać komplet kół od wrr'ki za 2500zl to się nawet nie zastanawiaj tylko zabieraj z miejsca. Przerabiałem ten temat do bólu :)
Przedni zawias za 800zl? Pokaż gdzie to kupie od razu. Za moje przednie Racetech'y do offu zapłaciłem w uj więcej.. Zostało jeszcze zrobić tylny amor do kompletu i koniec z projektem wr250 adv ;)
xtremix strasznie przepłacasz z tego co widać i chyba mało kombinowałeś.
Piasty tuningowe są z łożyskami i tulejkami.
Koszt szprych masz w linku.
Obręcze enduro są tanie bo kolega chce koła enduro a nie supermoto.
Tarcze i tak musi przełożyć lub kupić nowe bo ma supertmoto a chce enduro czyli na nic mu seryjne tarcze z WRR.
Można się zapytać Króla po ile ma obręcze bo też nimi handluje.
hacker - może znasz się na DRZ ale nie na wr :) Skoro mówisz że obręcze enduro są tanie to znajdź mi Excele: 21/18" do wrki albo 21/17" do BMW F800GS. Z chęcia bym przytulił po komplecie, nawet używki, byle nie popękane i krzywe.
Jeśli Wy macie tak niskie ceny, to nic tylko kupować w ciemno, składać i sprzedawać kompletami za granicę. Będą szły takie kółka jak woda. O ile będą dobre jakościowo a nie jakieś tanie g... z Chin które się pokrzywi po pierwszym lepszym offie.
Nie ma czegoś takiego jak obręcz dedykowana do WR.
Obręcz to obręcz. Liczy się tylko ilość otworów.
Paweł Król zaplecie Ci każdą obręcz na każdej piaście.
Ja kiedyś sprzedawałem koła enduro na obręczach Excel za 500zł. Stan igła.
Kwestia szukania i umiejętności szukania.
Nie ma czegoś takiego jak obręcz dedykowana do WR.
Obręcz to obręcz. Liczy się tylko ilość otworów.
Paweł Król zaplecie Ci każdą obręcz na każdej piaście.Ja kiedyś sprzedawałem koła enduro na obręczach Excel za 500zł. Stan igła.
Kwestia szukania i umiejętności szukania.
no nie do końca, niektóre obręcze są nie do zaplecenia z daną piastą. przykład jak u mnie-co drugi nypel w inną stronę
[url]https://imgur.com/KzhrQ56[/url]
Odświeżę temat, a czy jest jakakolwiek szansa, żeby przepleść koła supermoto na enduro? Teoretycznie kwestia tylko długości szprych? Nie trzeba by wtedy kombinować z hamulcem, dystansami, łożyskami itd? Poprawcie jeśli się mylę.
wisiały na olx przez miesiąc za 2k komplet
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » koła enduro do wr250x
Wygenerowano w 0.046 sekund, wykonano 77 zapytań