1 Ostatnio edytowany przez Danteforum (2020-06-09 10:36:26)

Temat: WR250f kilka pytań.

Witam. Mam kilka pytań odnośnie wr250f 2006. Ostatnio zacząłem troszkę upiększać swój motocykl i po złożeniu zauważyłem killa rzeczy.

[url]https://zapodaj.net/7015070cfeae2.jpg.html[/url]
Z środkowego gniazda wychodzą cztery przewody. Dwa idą do włącznika zapłonu a dwa są zaizolowane. Co to za kable?

[url]https://zapodaj.net/1d43761d6844b.jpg.html[/url]
Ten na dole potrójny jest od lampy. A ten biały wtyk z podwójnym przewodem od czego może być?

[url]https://zapodaj.net/ba63ddf6c7013.jpg.html[/url]
Wąż wychodzący z dołu gaznika. Moto stało z 4miesiace nie odpalane. Jak przekręcam kranik paliwa to z tego ważą lało się ciurkiem. Udało mi się to trochę opanować gdy odpaliłem motocykl
Gdy moto pracuje z wezyka nic się nie leje. Lecz gdy zgaszę motocykl to zaczyna lekko kąpać dopóki nie zakrece kronika na off.



I ostatnie pytanie, czy w crossach w korku od chlodnicy jest odpowietrznik? Wymienialem płyn chlodniczy i nie wiem czy nie jest go za dużo. Nie chce rozerwać chlodnicy :)

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję!!!

2

Odp: WR250f kilka pytań.

Masz nieszczelny zaworek iglicowy, lub oring korpusu gniazda tego zworka. Częsta usterka po dłuższym postoju. Oring często uszczelnia połączenie, gdy napuchnie trochę w benzynie. Polecam jednak zaglądnięcie w te rejony. Równie dobrze zaworek iglicowy może być podstawiony brudem/osadem.

W korku chłodnicy jest zawór upustowy. Gdy będziesz miał za dużo płyny, to zawór go wyrzuci. Niczego Ci nie rozerwie.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

3

Odp: WR250f kilka pytań.

Majster128 napisał/a:

Masz nieszczelny zaworek iglicowy, lub oring korpusu gniazda tego zworka. Częsta usterka po dłuższym postoju. Oring często uszczelnia połączenie, gdy napuchnie trochę w benzynie. Polecam jednak zaglądnięcie w te rejony. Równie dobrze zaworek iglicowy może być podstawiony brudem/osadem.

W korku chłodnicy jest zawór upustowy. Gdy będziesz miał za dużo płyny, to zawór go wyrzuci. Niczego Ci nie rozerwie.


Dziękuję bardzo za odpowiedź. Uporałem się z w/w problemami. Teraz niestety jest kolejny. Światło tył nie działa...
Jedyne co robiłem z elektryk to podpiąłem przełącznik światła przedniego poprzez przerwanie jednego z przewodów. Pytanie czy to mogło coś zmienić....