1 Ostatnio edytowany przez Galaarin (2020-06-11 09:44:28)

Temat: Yzf 450, problem z padającymi świecami.

Witam. Pacjent to yzf450 z 2004r. Problem polega na tym, że po ok. 40 min. agresywnej jazdy moto zaczyna przerywac podczas przyspieszania. Najbardziej jest to odczuwalne na 4 biegu. Po zmianie swiecy znowu jest spokoj na 30-40 min. Wczesniej myslalem, ze jest to spowodane zle wyregulowanym gaznikiem, ponieważ moto strasznie strzelało w wydech, na luzie wchodziło na wysokie obroty itp.. Gaźnik dostał komplet nowych uszczelek, dysze dobrane wg serwisówki i wszystko ustawione jak nalezy. Problem strzelania w wydech i zbyt wysokich obrotów został w ten sposób rozwiązany. Niestety świece jak upalało tak upala. Spotkał się ktoś z takim problemem? Gdzie wg. was szukac przyczyny tej usterki? Dodam, że moto odpala pięknie zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku. Pozdro

Ps. Świece jakie stosuje to ngk cr8e

Honda Crm 250 Mk III Mugen > Husqvarna Smr 570

2

Odp: Yzf 450, problem z padającymi świecami.

Dysze dobrane według serwisówki to nie jest wyregulowany gaźnik.
Tym bardziej jak moto ma 16lat, zmieniony wydech, tuleję itp.

Jak wygląda ta świeca po upaleniu?
Świeca dobrana z serwisówki?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: Yzf 450, problem z padającymi świecami.

Świeca to ngk cr8e czyli taka jak należy. Moto może i 16letnie, ale piec nowy. Dzisiaj wykrece świwce i zrobie foto jak wygląda. Wkręcę nową i przejade po prostej pełnym ogniem i zgasze moto na sprzęgle, zeby zobaczyc kolor swiecy.

Honda Crm 250 Mk III Mugen > Husqvarna Smr 570

4 Ostatnio edytowany przez Majster128 (2020-06-11 19:50:16)

Odp: Yzf 450, problem z padającymi świecami.

Gdyby było wszystko ustawione jak należy, to zapewne nie byłoby problemów z wypadaniem zapłonu.
Obserwowanie koloru świecy da tylko informacje o skrajnie ubogiej i skrajnie bogatej mieszance.
Kiedy dochodzi do przerywania? Trzeba ustalić parametry pracy, w których występuje problem.
Dochodzi do tego kiedy masz w połowie otwartą przepustnicę? Całą otwartą? Jedziesz jednostajną prędkością czy przyspieszasz ?
Nie wiem dlaczego jeszcze stosujecie świece starej technologii. Polecam montaż świec irydowych CR8EIX.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL