Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Koła supermoto z aliexpress nowe, te za 4000 z tarcza zębatkami itd
Ma to sens?
[url]https://pl.aliexpress.com/i/32911118530.html[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Strony Poprzednia 1 … 95 96 97 98 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Koła supermoto z aliexpress nowe, te za 4000 z tarcza zębatkami itd
Ma to sens?
[url]https://pl.aliexpress.com/i/32911118530.html[/url]
Czy dobrze rozumiem: zawory siadając zmniejszają luz zaworowy?
czyli jak mam luz 0,07-0,13 to jak jest 0,08 to lepiej wyregulować?
Dobrze rozumiem?
Nie dobrze, jak masz 0,08 to nie ruszasz bo jest w normie. Jak będzie 0,06 to wtedy działaj. Z mojego doświadczenia im częściej ruszasz tym szybciej zużyją się zawory. Ponoć też na mniejszych luzach zawory dłużej żyją, czy to prawda nie mi oceniać.
Ale ogólnie zazwyczaj luz się zmniejsza co jest logiczne.
Jak masz tytany i dwa razy będziesz musiał regulować to wtedy już na bank są do wymiany.
Nie dobrze, jak masz 0,08 to nie ruszasz bo jest w normie. Jak będzie 0,06 to wtedy działaj. Z mojego doświadczenia im częściej ruszasz tym szybciej zużyją się zawory. Ponoć też na mniejszych luzach zawory dłużej żyją, czy to prawda nie mi oceniać.
Ale ogólnie zazwyczaj luz się zmniejsza co jest logiczne.
Jak masz tytany i dwa razy będziesz musiał regulować to wtedy już na bank są do wymiany.
Kolega ma racje. Nie dotykaj.
Chyba, że to Yamaha 997, to wtedy luz idzie w kosmos (zwiększa się)
Powoli zbliża mi się termin pierwszej regulacji. Też zaczynam rozważać, czy nie zrobić tego samemu by przy okazji zapunkyowac te nieszczęsne dźwigienki zaworowe.
Niestety największy problem to brak własnego garażu w Warszawie.
Postaraj się znaleźć jakieś lokum i zrób sam. To niewiele roboty, a będziesz sam wiedział co w trawie piszczy.
Lokum mam ale ze 100km od warszawy, więc najpierw chyba muszę ogarnąć hak w aucie i przyczepkę wynajmować. Inaczej tego nie ogarnę.
Do takich napraw potrzebowałbym jak do DR-Z serwisówki.
Możecie polecić serwisówkę do 690 smc z 2016
Chyba, że to Yamaha 997, to wtedy luz idzie w kosmos (zwiększa się)
Już się nie przypierdzielaj do tych zaworów proxa...
Potrzebuję klucz do regulacji napięcia wstępnego sprężyny do KTM 690 smc z 2013. Czy zna ktoś nr części w KTMie klucza który pasuje lub innego zamiennika którym idzie podejść ?
mallly200sx napisał/a:Chyba, że to Yamaha 997, to wtedy luz idzie w kosmos (zwiększa się)
Już się nie przypierdzielaj do tych zaworów proxa...
Oryginały Yamaha,
Czy dobrze rozumiem: zawory siadając zmniejszają luz zaworowy?
czyli jak mam luz 0,07-0,13 to jak jest 0,08 to lepiej wyregulować?
Dobrze rozumiem?
W 690 chyba i tak są płytki co 0,05 ( ja ostatnio jeden ssący wymianielm bo było 0,06 i tak mii ktos powiedział)-
Wiec bedziesz miał po regulacji 0,13.
Ile robisz km - masz filtr papierowy czy inny np KN ?
Zajrzyj za jakis czas to chwila roboty a teraz zostaw.
Czy w smcr 2019 są koła bezdetkowe ?
Czy w smcr 2019 są koła bezdetkowe ?
Yes!
SUPERMOTO napisał/a:Czy dobrze rozumiem: zawory siadając zmniejszają luz zaworowy?
czyli jak mam luz 0,07-0,13 to jak jest 0,08 to lepiej wyregulować?
Dobrze rozumiem?W 690 chyba i tak są płytki co 0,05 ( ja ostatnio jeden ssący wymianielm bo było 0,06 i tak mii ktos powiedział)-
Wiec bedziesz miał po regulacji 0,13.
Ile robisz km - masz filtr papierowy czy inny np KN ?
Zajrzyj za jakis czas to chwila roboty a teraz zostaw.
Mam ori filtr (wszystko staram się kupować ori - olej itp) i obudowę ori. Kupiłem obudowę EVO1 pod końcowy akrapa, ale po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów, założyłem z powrotem oryginalną obudowę filtra bo dźwięk mi się nie podobał, który dochodził z AirBoxa. Ogólnie Moto chodzi dobrze bez wgranej mapy, no a nad K&N się zastanawiam, ale boję się w ciemno wydać bo może znó bedzie coś niehalo
Robię do ok 6000 rocznie, jak go kupiłem na początku tego sezonu miał 7-tysi, teraz ponad 9.
Przy 10000 wypada zajrzeć do zaworów, ale co do tego punktowania dźwigienek to odradził mi jeden z mechanik.
Pokazał mi dźwigienkę z kata po demolce i tam pękła ścianka, powiedział że punktując osłabię i tak słabą ściankę a nie spotkał się z tym żeby się komuś wysunęła. Po prostu przy każdej regulacji trzeba dokładnie wyją i sprawdzić rolki dźwigienek, ewentualnie wymienić
Cześć, kompletuje części do remontu LC4 SMC 625, pytanie - zakładał ktoś może łożyska wału FAG?
Cena w porównaniu do oryg przez połowę. :D
Strony Poprzednia 1 … 95 96 97 98 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Wygenerowano w 0.062 sekund, wykonano 71 zapytań