1

Temat: exc 350 vs 450

Chciałbym kupić mocny, lekki supermociak w którym nie trzeba będzie robić remontów...
A tak na prawdę to chciałbym coś żeby narazie pojeździć w enduro, lasy, spróbować sił na torze mx (dojazd 3km na kołach), a potem w zależności od budżetu dokupić koła SM albo bigfoot i pojeździć też na pobliskim torze asfaltowym (to nie na 100%). Oprócz tego czasem skoczyć, załatwić coś na mieście, czasem podjechać na uczelnie (7km).
Patrząc na wymagania myślę najbardziej nad exc 350, 450. Początkowo chciałem coś w budżecie do ok 15k, ale większość to graty. Teraz najchętniej max do 20k (chociaż jak patrzę po ogłoszeniach to można by dołożyć jeszcze trochę i kupić coś świeżego z małym przebiegiem)... Ja raczej jeżdżę bez ciągłego "pałowania". Czy wobec tego iść raczej w 450 ? 350 mocowo podobnie (dlatego że krótszy skok tłoka ? ) więc interwały będą pewnie zdecydowanie częstsze (niby serwisówka podaje podobne interwały...)? 250 raczej pominąłem, bo ciężej będzie znaleźć niezajechany egzemplarz i mth szybko idą.
Czy któreś modele na wtrysku (po 2012) miały bolączki ? Czy warto dopłacać do jeszcze nowszej wersji (2017)?

Z góry dziękuję za pomoc ;)

dt 125 SM -> sv 650 -> FE 450 (2017)

2

Odp: exc 350 vs 450

adriano435 napisał/a:

lekki supermociak w którym nie trzeba będzie robić remontów...

Nima takich, zmień sport.

Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry.
LC4 640 badziewie, do badziewia.

3

Odp: exc 350 vs 450

velkurczak napisał/a:
adriano435 napisał/a:

lekki supermociak w którym nie trzeba będzie robić remontów...

Nima takich, zmień sport.

Pierwsza linijka była humorystycznie ;)

Bardziej chodziło mi o różnice w utrzymaniu tych sprzętów, bo są to rożne jednostki. Czy w praktyce 450 wytrzyma dużo dłużej

dt 125 SM -> sv 650 -> FE 450 (2017)

4

Odp: exc 350 vs 450

Sprawdź giełdę, dział kupie ;) cross-c1 ma exc 530 z dwoma kompletami kół. Myślę, że takie 530 będzie miał znośne interwały serwisowe.

CRF 450 < exc 125 < sx 125 < sm690 <3