1

Temat: Witam :)

Witam Wszystkich!

Mam na imię Łukasz, mam 22 lata. Mieszkam w małej miejscowości Korabina na podkarpaciu, 24km od Stalowej Woli. Studiuję w Lublinie i w czasie roku akad. tam mieszkam.

Motocyklami jeżdże od dzieciństwa w mojej historii:
motorynka, WSK, jakieś skuterki, Aprilia RX 160, Kawasaki KMX, Suzuki DR 350, Suzuki DR 600

Aktualnie: KTM 525 MXC :D , Honda CBR 600 F4 (do sprzedania).

Przez zimę mam zamiar przekształcić mojego KTMa w ładne supermoto i od wiosny terroryzować Lublin :D

Pozdrawiam Wszystkich Maniaków motocykli Supermoto i nie tylko :)

2

Odp: Witam :)

elo ;)

3

Odp: Witam :)

Siema

motoslide.com

4

Odp: Witam :)

No siemasz  :D  Następny czubek bez urazy  :P

SUPERMOTO - ma być głośno, niewygodnie i harcorowo !!!

5

Odp: Witam :)

Sie ma

- Ależ kochanie! To nie tak jak myślisz! Włożyłem tylko czubeczek. ... i nie ruszałem.

6

Odp: Witam :)

siemanoo

HONDA CAMINO DX<-MAM/YAMAHA TDR 50<-MAM/YAMAHA DT 125X <------- SPRZEDAM/SUZUKI DR-Z 400SM CZARNA OWCA

7

Odp: Witam :)

Witaj, jak dobrze pojdzie to od wiosny juz bedzie nas 3 do terroru :D, masz tego kata w Lbn ????

Motorynka -> SHL M04 -> M72 -> GPZ 550 -> VFR 750 -> GSX-R 750 -> ZX6R -> FZR 1000 -> TL1000S -> GSX-R 1000 -> LC4 660 SMC ;)

8

Odp: Witam :)

siema :))

100% Supermoto

9

Odp: Witam :)

ano wita się z Tobą i żeńska czesc forum ;))

Suzi DRZ400 eSeM!

10

Odp: Witam :)

Siemanko

Najlepsze MOTO to SUPERMOTO

11

Odp: Witam :)

Siema, no w końcu ktoś z okolic :D

MZ Baghira Black Panther 660 SM --> Z1000 2010" gen. 3
SM...I'll be back!!!

12

Odp: Witam :)

cześć

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

13

Odp: Witam :)

Cześć

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

14

Odp: Witam :)

siema

CRF 450 - SPRZEDAM

15

Odp: Witam :)