Odp: Jakie supermoto kupić do ok 15k
Różnica bedzie. EXC to enduras wiec choćby zestrojenie zawiasu jest inne no i będzie lżejszy niż 690. ale osobiście na droge wybrałbym 690 bez zastanowienia.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Jakie supermoto kupić do ok 15k
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Różnica bedzie. EXC to enduras wiec choćby zestrojenie zawiasu jest inne no i będzie lżejszy niż 690. ale osobiście na droge wybrałbym 690 bez zastanowienia.
Dla tej frajdy z jazdy i możliwości endurzenia wolałbym exc 500, tylko najgorzej ten remont co 1-2 rok który wyniósłby z 5k... I smc 690 to jednak ponad 20k. Odwieczne dylematy na tym forum
Dla tej frajdy z jazdy i możliwości endurzenia wolałbym exc 500, tylko najgorzej ten remont co 1-2 rok który wyniósłby z 5k... I smc 690 to jednak ponad 20k. Odwieczne dylematy na tym forum
Dla tej frajdy z jazdy i możliwości endurzenia wolałbym exc 500, tylko najgorzej ten remont co 1-2 rok który wyniósłby z 5k... I smc 690 to jednak ponad 20k. Odwieczne dylematy na tym forum
Dla tej frajdy z jazdy i możliwości endurzenia wolałbym exc 500, tylko najgorzej ten remont co 1-2 rok który wyniósłby z 5k... I smc 690 to jednak ponad 20k. Odwieczne dylematy na tym forum
Dla tej frajdy z jazdy i możliwości endurzenia wolałbym exc 500, tylko najgorzej ten remont co 1-2 rok który wyniósłby z 5k... I smc 690 to jednak ponad 20k. Odwieczne dylematy na tym forum
Dla tej frajdy z jazdy i możliwości endurzenia wolałbym exc 500, tylko najgorzej ten remont co 1-2 rok który wyniósłby z 5k... I smc 690 to jednak ponad 20k. Odwieczne dylematy na tym forum
Dla tej frajdy z jazdy i możliwości endurzenia wolałbym exc 500, tylko najgorzej ten remont co 1-2 rok który wyniósłby z 5k... I smc 690 to jednak ponad 20k. Odwieczne dylematy na tym forum
Kupiłem. Koniec końców wybór padł na KTM EXC 530 na kołach sm. Jak sie bedzie sprawował zobaczymy. No i także co kupiłem okaże się jak zdejmę cyl. i zaglądne do silnika, aczkolwiek silnik nie wydaje niepokojących dźwięków. Co do lc4 to wracać nie chciałem ze względu ze już miałem i chciałem spróbować czegoś innego.
hmm, ale exc 530 nie jest na bazie LC4 ? tak tylko pytam bo nie jestem za bardzo obeznany w KTMach
hmm, ale exc 530 nie jest na bazie LC4 ? tak tylko pytam bo nie jestem za bardzo obeznany w KTMach
Nie, 530 to XC4
pochwal się nowym moto ;)
Pochwale się jak znajdę chwile bo narazie sytuacja wyglada tak ze jak w niedziele trafił na garaż to tydzień go nie widziałem bo cały czas nie ma mnie w domu. Ale jest to six days z wydechem akrapa i chyba od nowości jedzone jako sm. niecałe 200mth nalotu (niby) i w sumie to miałbym pare pytań do posiadaczy :)
1. Napinacz rozrządu - jest tam hydrauliczny, w sxf wywaliłem go i wstawiłem manualny bo czytałem ze przeskakiwał łańcuch. W tym moto warto zrobić podobny zabieg ? bo na necie opinie różne.
2. Interwały serwisowe - dane z service manuala są mi dobrze znane, ale w moim przypadku sprzęt nie będzie upalany. przy powiedzmy średnim traktowaniu(w końcu sm) co ile wymieniacie tłoka? pomijam ustawianie luzów zaworowych czy zmiany olełum bo to robie częściej niż trzeba chodzi mi raczej co ile rozdzieracie motor do rewizji. PS po kupnie i tak go rozbiorę chodzi mi bardziej o info na przyszlosc i wiem ze to zależy od traktowania maszyny ale o ile można "bezpiecznie" wydluzyc interwały.
3. Na coś trzeba specjalnie zwrócić uwagę przy rewizji ? coś newralgicznego w tym silniku ?
Z góry dzięki za odpowiedzi, pytam tu bo niechce niepotrzebnie zaśmiecać forum.
Napinacz hydrauliczny wywal do kosza i wsadzaj manualny lub automatyczny firmy Dirt Tricks , niebo a ziemia w pracy silnika :)
Kontroluj czy olej silnikowy i ze skrzyni Ci się nie miesza , jest to znana usterka szczególnie w pierwszych rocznikach 08/09... efekt jest bardziej prawdopodobny jak lejesz ponad stan - bo często ludzie lubią sobie nalać setke więcej "na zapas" - tutaj bym nie radził :)
Warto wrzucić Dirt Tricksa, będzie większa wygoda użytkowania.
Z newralgicznych rzeczy, uważaj szczególnie na uszczelniacze wału korbowego. Przy rozbiórce warto zrobić upgrade magistrali olejowej (w zależności od roku silnika dysza, zębatki, wałek pomp), i sworzni popychaczy zaworowych (EXC500). Jak będziesz zmieniał sprzęgło to można też skusić się na to z ostatniego roku produkcji.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Jakie supermoto kupić do ok 15k
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 69 zapytań