1 Ostatnio edytowany przez Alien840 (2019-11-24 09:45:43)

Temat: Ktm Exc 450/500 Przebudowa SM

Witam. W tym poście chciałbym poruszyć temat przerobienia Ktma Exc 450/500 na SM. W grudniu tego roku mam zamiar nabyć Ktma 450/500 i dlatego mam też parę nurtujących mnie pytań.

1. Który rocznik z wyżej wymienionych pojemności będzie najlepszy (najmniej awaryjny ) do jazdy SM.
2. Czy aby jazda sm takim Ktmem miała sens wymiana zawiasu jest obowiązkowa?
3. Jakie koła wybrać 4.25" czy 5"( jazda głównie po drodze, dość częste wypady na tor oraz przeloty po lasach)
4. Jaki zacisk, pompę wybrać ?
5. Zębatkę z iloma zębami wybrać ?

Jestem laikiem w kwestii przebudowy Exc więc każde informację się przydadzą. Budżet jaki chciałbym przeznaczyć na sam motocykl to 30k.

2

Odp: Ktm Exc 450/500 Przebudowa SM

Silniki XC4 i RFS są bardzo dobrymi jednostkami o ile są dotrzymywane przeglądy serwisowe w terminie.
450 będzie całkiem wystarczającym silnikiem, ale jednak polecam w tym przypadku bardziej zwrócić uwagę na stan motocykla niż na to, czy jest to 450 czy 500.

Na seryjnym zawieszeniu trochę pojeździsz, utwardzisz na regulacjach i w końcu będziesz czuł, że trzeba z nim coś więcej zrobić. Masz możliwość tuningu lub wymiany na wersję SM.

Jeśli interesuje Cię zwrotność to wybierz węższą. Jeśli będziesz bardzo cisnął na torze i wpadał w poślizgi, to szerszą.

Zostań przy seryjnym przełożeniu. Po kilku tygodniach jazdy oceń czy i w jakim kierunku potrzebna jest zmiana.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

3

Odp: Ktm Exc 450/500 Przebudowa SM