1 Ostatnio edytowany przez Bihtus (2019-11-08 11:01:50)

Temat: Taki sobie pomysł na Supermoto

Witam,
jestem nowy ale to już wiecie z przywitalni :)
Ci którzy czytali mój post z przywitalni wiedzą już że szukam motocykla.
Ale mam jeszcze jeden pomysł może szalony może nie na to forum ale mam.
Myśle o zakupie jakiegoś starszego motocykla pod supermoto i remont.
Po pierwsze nauczę się sprzetu co w nim piszczy po drugie będę wiedział co zostało w nim zrobione.
Z pierwszego zawodu jestem mechanikiem i w młodości zrobiłem już remont 3 motocyklom. Wiem WSK MZ to nie to samo co dzisiejsze sprzęty ale samochód też częściowo serwisuje sam więc się nie boję. Mam słabe punkty to znaczy skrzynia biegów, zapłon i gaznik reszta ok. (ale szybko się uczę i poprowadzony pewnie dam radę.
Teraz tak jaki motocykl byście polecili na taki projekt chodzi mi przede wszystkim o dostępność części i nieskomplikowaność konstrukcji bo to ma być prosty motor. Z drugiej strony potrzebuje go na dojazd do pracy i jak się sprawdzi w grę wchodzi ok 1000 km miesięcznie w sezonie lub jak kto woli 60-80 mth. Więc po remoncie motocykl nie będzie miał lekko.
Może pomysł nietrafiony ale lubię jednocylindrowce to raz dwa nie boję się ubrudzić, posiadam garaż a idzie zima więc koszty się przeciągną w czasie ...

I jak myślicie jest coś godnego polecenia na takie retro supermoto ?

Pozdrawiam Marcin :)

Ps. preferuje mniejsze pojemności 250-500 to nie musi być szatan

2

Odp: Taki sobie pomysł na Supermoto

wr450
ktm exc 400 - 525 (rfs)
drz 400

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

3

Odp: Taki sobie pomysł na Supermoto

Jak chcesz to napisz do mnie na FB- John Sobocki. Coś ci podpowiem ;)

Xt 125--> RMZ-->SMCR --> EXC, YZF 2k3 --> SMR--> YZF 2k14 -->YZF 2k12

4

Odp: Taki sobie pomysł na Supermoto

Drz  400 trzyma cenę a budżet początkowy zakładam 5 tyś bo wiadomo jeszcze dojdzie remont