1

Temat: Kawasaki KX 125 na Supermoto?

Chciałbym przerobić swojego crossa Kawasaki KX 125 na SM. Od czego zacząć i dokładnie co trzeba przerobić?
dzięki za info

Kawasaki KX 125

2

Odp: Kawasaki KX 125 na Supermoto?

zacząć najlepiej od założenia małych kółek, następnie lepszy hamulec a potem mody zawieszenia

3

Odp: Kawasaki KX 125 na Supermoto?

No tak, a powiedzcie mi do czego dorabia się dystanse przy zmianie kół na 17-ki, właśnie pod koła by pasowały czy pod większe tarcze hamulcowe? No i czy zaciski mogą być te stare czy będę musiał wymienić z racji większych tarcz hamulcowych?

Kawasaki KX 125

4

Odp: Kawasaki KX 125 na Supermoto?

to bedzie ciezki temat  :cool:

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

5

Odp: Kawasaki KX 125 na Supermoto?

Kupic koła od jakieś 125 co ejst seryjnie sm yamaha dt 125,mz sm 125 albo od jakiegos sciga 125 zeby wymiary pasowały.

Hero Majestic Ankur--->Derbi Senda Xtreme R--->Lifan Cross 125--->Mz Etz 250--->Ktm Egs 360--->Kawasaki Zr7--->Gas Gas EC 300  2006 & Kawasaki Zr7s 2004

6

Odp: Kawasaki KX 125 na Supermoto?

cross napisał/a:

to bedzie ciezki temat  :cool:

Rozumiem że kolega Cross jest prześmiewcą a chyba nie o to chodzi? Nie wiem to pytam, od tego są fora tematyczne. Chciałbym to zrobić sam i wiedza ludzi którzy mają pojęcie jest bardzo przydatna. Nie chce kolega pomóc podpowiedzią to niech przynajmniej postów nie nabija. A wszystkim co mają wnoszące uwagi na temat samodzielnych przeróbek na SM z góry dziękuje :)

Kawasaki KX 125

7

Odp: Kawasaki KX 125 na Supermoto?

nie poprostu zabierasz sie SAM za cos o czym nie masz zielonego nawet minimalnie pojecia

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

8

Odp: Kawasaki KX 125 na Supermoto?

Kolega Cross ma trochę racji :] Biorąc się za coś takiego powinieneś mieć minimalne pojęcie mechaniczne  i trochę wyobraźni. Zmieniając koła i tarczę na większą wiadomo że trzeba "coś" z zaciskiem zrobić (adapter, dedykowany zacisk pod moto/tarczę.) Kupując piasty pod konkretne moto tuleje dystansowe powinny być w innym przypadku dorabiasz względem oryginalnych i tarczy ham. TYLE.

Postaraj sobie wyobrazić,  podejdź do moto popatrz,  pomacaj jeśli już w ogóle chcesz się SAM za to zabierać

SMR 505

9

Odp: Kawasaki KX 125 na Supermoto?

pisz na pw jak jestes mocno zainteresowany. cos wymyslimy. sam przerabailem juz dt 125 i yz 250 na sm, wiec temat wcale nie taki ciezki :P

yz 250 sm stunt bitch

10

Odp: Kawasaki KX 125 na Supermoto?

Ok, kiedyś trzeba zacząć zabawę w mechanika. Jak zakupię koła odezwę się na forumie i na priva do kolegi Kamikaze.....dzięki pozdr.

Kawasaki KX 125

11

Odp: Kawasaki KX 125 na Supermoto?

adams napisał/a:

czy zaciski mogą być te stare czy będę musiał wymienić z racji większych tarcz hamulcowych?

przy zastosowaniu fabrycznego zacisku może być konieczność zebrania trochę z obudowy lub/i zeszlifowania tarczy po obwodzie, tarcze enduro są dużo cieńsze i tarcza SM może się nie mieścić w zacisk, dodatkowo fabryczny zacisk jest przygotowany na małą tarczę i duża może zbyt płytko wchodzić

12

Odp: Kawasaki KX 125 na Supermoto?

adams napisał/a:

Ok, kiedyś trzeba zacząć zabawę w mechanika. Jak zakupię koła odezwę się na forumie i na priva do kolegi Kamikaze.....dzięki pozdr.

ja polecil bym Ci kola od tzr 125 belgarda. plusem kolek odlewanych jest to ze mozesz aplikowac do nich zaciski od sciga ktore bez obaw sie tam mieszca i sa duzo tansze niz specjalne do sm. ja mam w yz kola od f2 ale wymagaly one przerobki na tokarce. obecie gdybym to robil to zastosowal bym przednie kolo od cbr f3(plywajaca tarcza) a tylne od cbr f2(opona 160) a jesli chodzi o hamulce to ja mam z tylu wsadzony przedni zacisk od kx250 i dorobiony adapter.

yz 250 sm stunt bitch

13

Odp: Kawasaki KX 125 na Supermoto?

kamikaze napisał/a:
adams napisał/a:

Ok, kiedyś trzeba zacząć zabawę w mechanika. Jak zakupię koła odezwę się na forumie i na priva do kolegi Kamikaze.....dzięki pozdr.

ja polecil bym Ci kola od tzr 125 belgarda. plusem kolek odlewanych jest to ze mozesz aplikowac do nich zaciski od sciga ktore bez obaw sie tam mieszca i sa duzo tansze niz specjalne do sm. ja mam w yz kola od f2 ale wymagaly one przerobki na tokarce. obecie gdybym to robil to zastosowal bym przednie kolo od cbr f3(plywajaca tarcza) a tylne od cbr f2(opona 160) a jesli chodzi o hamulce to ja mam z tylu wsadzony przedni zacisk od kx250 i dorobiony adapter.

Kamikaze po zliczeniu wszystkiego dużo bardziej opłacają się takie kombinowane zabiegi czy różnica jest nie wielka. Bo nie wiem czy czaić się na SM czy kupić tańszego crossa?

SUZUKI RMX450Z

14

Odp: Kawasaki KX 125 na Supermoto?

zalezy za ile znajdziesz koła. Koszt kół szprychowych i przedniego hebla ocenisz sobie sam wg allegro. z moich obliczen wynikalo ze to okolo 3 kPLN. za kola od f2 dalem 550 zł, do tego zacisk przedni od cbr900 i pompa tez od 900 120 zł. no i przetoczenie kół to już kwestia jak sie dogadasz z tokarzem. mi sie jak najbardziej oplacilo :)

yz 250 sm stunt bitch

15

Odp: Kawasaki KX 125 na Supermoto?

A no to czuje już blusa, bo za same używany koła exela trzeba dać więcej bo min. 1500zł no to w sumie nie głupie rozwiązanie. Tyle że mniejszy lans na dzielni ale z drugiej strony to może i lepiej...

SUZUKI RMX450Z