1

Temat: podłączenie świateł i kierunkowskazów

Cześć, podłączam światła i kierunki w yz 450 2004 (stator od wr). Pytanie jest następujące, jak się za to zabrać, żeby nie paliło żarówek i działał przerywacz od kierunków jednocześnie bez potrzeby montowania aku. Wystarczy regulator napięcia i kondensator czy źle myślę?

RFS ponad wszystko

2

Odp: podłączenie świateł i kierunkowskazów

Tak. Regulator i pojemny kondensator.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: podłączenie świateł i kierunkowskazów

10000µF powinno wystarczyć? Regulator podejdzie jakiś uniwersalny czy musi być konkretnie do wr? :V

RFS ponad wszystko

4

Odp: podłączenie świateł i kierunkowskazów

10000 wystarczy. 25V lub więcej.

Ja użyłem od jakiegoś wzmacniacza - tam stosują dobre kondzie i często są z mocowaniem przewodu na śrubkę.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5 Ostatnio edytowany przez Rozwoznik (2019-08-01 00:11:37)

Odp: podłączenie świateł i kierunkowskazów

Znalazłem w garażu 12v regulator napięcia, problem w tym że ma on 5 wyprowadzeń, z tego co mi się wydaje są to +, masa, i 3 fazy, chyba że jeden z nimch dodatkowo odpowiada za ładowanie aku. stator wygląda na jedno fazowy (jeden żółty przewód). w takim przypadku zadziała to jeśli podłączę do regulatora tylko jedną fazę? Kondensator powinienem podłączyć do plusa i potem na światła i kierunki czy do przewodu odpowiadającego za ładowanie? Chyba że nie ma co się bawić i po prostu kupić inny regulator.

RFS ponad wszystko