1 Ostatnio edytowany przez TaurusPL (2019-06-07 16:46:43)

Temat: SMC 690, ktoś zna?

Siema,
Kumpel ma "okazję" kupić smc690 rocznik na moje oko koło 2011, ale w papierach siedzi duke690 2008, ktoś kojarzy ten sprzęt? Gość zapewnia, że wszystko jest gitara. Dprzedaje tylko dlatego, że bierze nowego z salonu. Co o tym myślicie, z tego co zauważyłem jest sporo SMC zarejestrowanych na Sam albo inne ustrojstwa, pytam żeby się nikt na minę nie wladował..
https://zapodaj.net/997c4edf6666f.jpg.html

MV Agusta F4 S 1+1 evo03 <- sprzedam/zamienię
Beta M4 3.5 <- sprzedam/zamienię
Honda CRF250R 2013 <- też xd

2

Odp: SMC 690, ktoś zna?

I pewnie sporo jest odpowiedzi, żeby omijać szerokim łukiem :)

DR-Z400SM - do sprzedania
RMX 450Z

3

Odp: SMC 690, ktoś zna?

Był wystawiony i też gadane o nim w dziale ciekawe motocykle, to ten co typek dorzucał do niego cały strój i była fotka jak stoi obok tego moto w tym stroju i właśnie gadane, że kwity od innego, ja generalnie miałem podobną sytuacje jak gościu sprzedawał smcr'a na evo2 za 21k a sie okazało, że w kwitach inny kat z 2003r i odpuściłem. Nie polecam nikomu czegoś takiego, bo nie dość że troche strach to pozniej wlasnie się bujać z czymś takim trzeba :P

KTM SMC 690

4

Odp: SMC 690, ktoś zna?

Nic dziwnego jak ktoś skupia się na ofertach znacznie poniżej wartosci

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

5

Odp: SMC 690, ktoś zna?

VBKLDS4048M721867
Byłem obejrzeć, po vinie Duke 690 2008 tak jak w dowodzie, ale za bardzo nic więcej w sieci znaleźć nie mogę. Numer z ramy i naklejki się zgadza. To normalne że między 3-4-5-6 w smc wpada luz xd??

MV Agusta F4 S 1+1 evo03 <- sprzedam/zamienię
Beta M4 3.5 <- sprzedam/zamienię
Honda CRF250R 2013 <- też xd

6

Odp: SMC 690, ktoś zna?

TaurusPL napisał/a:

VBKLDS4048M721867
Byłem obejrzeć, po vinie Duke 690 2008 tak jak w dowodzie, ale za bardzo nic więcej w sieci znaleźć nie mogę. Numer z ramy i naklejki się zgadza. To normalne że między 3-4-5-6 w smc wpada luz xd??

Nienormalne

KTM SMC 690