Odp: Napęd KTM 690SMCR
Ja zmieniałem na 15, a łańcuch brałem bodajże nie sprawdzając długosci poprzedniego tylko aby wymiary się zgadzały i go później skróciłem o nie pamiętam ile :P
MT09 - sercem nadal w supermoto!
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Napęd KTM 690SMCR
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ja zmieniałem na 15, a łańcuch brałem bodajże nie sprawdzając długosci poprzedniego tylko aby wymiary się zgadzały i go później skróciłem o nie pamiętam ile :P
poniżej lub równo 44 zęby na tylnej zębatce jest jedno ustawienie, natomiast powyżej lub równo 45 zębów jest drugie.
Ale to chyba dotyczy ustawienia dolnej prowadnicy łańcucha?
johny_55 napisał/a:poniżej lub równo 44 zęby na tylnej zębatce jest jedno ustawienie, natomiast powyżej lub równo 45 zębów jest drugie.
Ale to chyba dotyczy ustawienia dolnej prowadnicy łańcucha?
Rzeczywiście, spojrzałem na szybko i myślałem, że to o to chodzi.
W takim razie znajdę gdzieś ten myk, o którym piszesz w manualu opisany?
Chodzi o takie jak w linku:
[url]https://www.ebay.com/itm/Axle-Blocks-Chain-Adjuster-For-KTM-690-DUKE-R-SMC-R-SUPERMOTO-ENDURO-R-450-RALLY-/113104152158[/url]
Możesz je zamontować tym cyckiem w stronę jazdy, lub obrócić o 180 stopni tą płaską stroną. W ten sposób przy tej samej długości łańcucha niwelujesz wielkość zębatek. Z tego co czytałem na forach, daje radę z tylną zębatką większą o 3 zęby.
Chodzi o takie jak w linku:
[url]https://www.ebay.com/itm/Axle-Blocks-Chain-Adjuster-For-KTM-690-DUKE-R-SMC-R-SUPERMOTO-ENDURO-R-450-RALLY-/113104152158[/url]
Możesz je zamontować tym cyckiem w stronę jazdy, lub obrócić o 180 stopni tą płaską stroną. W ten sposób przy tej samej długości łańcucha niwelujesz wielkość zębatek. Z tego co czytałem na forach, daje radę z tylną zębatką większą o 3 zęby.
Wielkie dzięki mistrzu!
Ja zmieniałem na 15, a łańcuch brałem bodajże nie sprawdzając długosci poprzedniego tylko aby wymiary się zgadzały i go później skróciłem o nie pamiętam ile :P
To nie pamiętasz czy miałeś 118 i musiałeś skracać pod 15z? Bo już jestem zdecydowany na zamontowanie 15 i 42 z łańcuchem 118, ale nie wiem czy za długi nie będzie. No nic, pewnie zaryzykuje
Sprawdziłem i to był 118 ,nawet jeśli będziesz musiał skracać to przecież żaden kłopot, lepiej za długi niż za krótki :P
Sprawdziłem i to był 118 ,nawet jeśli będziesz musiał skracać to przecież żaden kłopot, lepiej za długi niż za krótki :P
Jasne, że tak. W takim razie może założyć 16z i 44z zamiast 42z? 118 łańcuch powinien wystarczyć na długość.
Twoja decyzja, pomiędzy 16:44 a 15:42 mniejszą prędkość maksymalną będziesz miał na 15:42. Mój 09' na tym odcina na równo 180, na seryjnych niestety nie mierzyłem :P
A wiesz może czy standardowy łańcuch 118 nie będzie za krótki pod 16/44? Szukam i szukam na zagranicznych forach i nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi.
A na v-max bardzo mi nie zależy, bo rzadko przekraczam 150km/h
Niestety nie wiem, jak się boisz to zamów ciut dłuższy potem będziesz ciął, różnica w cenie chyba nie jest wysoka, a oszczędzisz już sobie czytania :D
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Napęd KTM 690SMCR
Wygenerowano w 0.045 sekund, wykonano 74 zapytań