Odp: Swap silnika od ścigacza do SUPERMOTO czy ktoś widział czy ktoś wie ?
No właśnie! Po co się męczyć? Kup po prostu 950 SM i masz gotowe moto.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Swap silnika od ścigacza do SUPERMOTO czy ktoś widział czy ktoś wie ?
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No właśnie! Po co się męczyć? Kup po prostu 950 SM i masz gotowe moto.
I masz już gotowy zawias a nie jakaś chuśtawka bo silnik ciężki...
No k***a, a takie lekkie exc z piecem 690 to był młyn moza sprawdic
r4 nie ma sensu pakować do supermoto, gdzie moc/moment jest dostępny dopiero w okolicach 10k rpm. Dużo lepszym pomysłem jest v2 lub r2 gdzie moment jest dostępny już przy niskich obrotach oraz waga silnika adekwatnie niższa. Sam miałem ochotę do sxv włożyć silnik z sv 650 lecz w tych silnikach w pierwszych latach produkcji był problem ze smarowaniem i zacierały się przy jeździe na jednym kole.
Alternatywą dla silnika z SV650 jest silnik z hujsunga 650. Chociaż pytanie czy warto, bo hujsungi GT650 to najtańsze motocykle w tej klasie, bez blokady mają jakieś 75 KM. Poza tym obawiam się że do SXV by się nie zmieścił, silnik ma sporych rozmiarów cylindry/głowice, a ten przedni za bardzo wystaje do przodu.
Silnik z husqvarny nudy bylby chyba idealnym rozwiazaniem :)
Silnik od tej beemki jest prawilnołańcuchowy.
Jakies lekkie i kompaktowe V2 albo r2 (np. od mt 07). Pospolite scigaczowe r4 to nonsens, podwozie sm zmarnowane, silnik niewykorzystany, szkoda czasu i nerwów na taki swap. Pozdro
Papek napisał/a:Siemka, obecnie jestem po swapie silnika z ER6 do ramy SXV jak masz jakieś pytania to wal śmiało :>
Ile przytyła?
Z moich notatek wynika, że silnik od sxv waży 32kg a od er6 62kg, także można przyjąć, że koło 30kg+
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Swap silnika od ścigacza do SUPERMOTO czy ktoś widział czy ktoś wie ?
Wygenerowano w 0.043 sekund, wykonano 86 zapytań