Witam wszystkich!
Jestem z Trójmiasta, Mam Zero lat doświadczenia, w zeszłym tygodniu zdałem na kat. A ;). 195 cm wzrostu i około 90 kg.
Jakieś 8 miesięcy przeglądania forów, aukcji, youtuba, pytania znajomych bardziej doświadczonych riderów skłoniło mnie ku poszukiwaniom supermoto na swoją pierwszą maszinę.
Zamierzam na nim przede wszystkim doszkalać umiejętności jazdy, jeździć do pracy (około 20-30 km miastem w jedną stronę), oraz okazjonalne wycieczki krętymi kaszubskimi drogami (takie wypady pod 200 km). Wybór padł na klasyczną 400 DRZ z powodów takich jak rzekomo nieśmiertelny silnik i dosyć długie okresy pomiędzy wymianą płynów. Budżet oscyluje w granicach 10-12k, ale jestem w stanie dopłacić jeżeli byłoby to mechanicznie uzasadnione. Nie boję się potencjalnej konwersji na drogę.
Dotychczas oglądałem jedną E z Wejherowa, ale byłyby za duże problemy z rejestracją. Oglądałem też:
[url]https://www.olx.pl/oferta/suzuki-drz-400-supermoto-a2-CID5-IDzQKvD.html[/url] Do moich zastosowań, i za ten stan moim zdaniem cena nie jest akceptowalna - opony 2008r, koła supermoto w moim przypadku całe nowe by trzeba było kupić, płynu hamulcowego nie dało się zweryfikować w okienku, w silniku było słychać lekkie stuku-puku(swoją drogą, czy to bardzo źle jak na DRZ?).
Na północy niestety jest straszna posucha jeżeli chodzi o DRZ400 a im więcej czytam, oglądam tym już mniej wiem. Zacząłem się zastanawiać nad zmianą modelu chociaż jeszcze w akceptowalnej odległości znalazłem
[url]https://www.olx.pl/oferta/suzuki-drz-400-doinwestowana-kat-a2-sm-supermoto-CID5-IDzB9k1.html[/url]
Rozmawiałem wstępnie z właścicielem i wydaję się być fajna, chociaż mam wrażenie, że jest trochę „odpicowana”. Jest to też dość stary rocznik (2001). Czy ktoś z was jest z Poznania i może oglądał, albo obejrzałby dla mnie za flaszkę?
Tak jak pisałem wyżej, zacząłem się zastanawiać nad zmianą modelu. Jakbym się decydował na wyjazd do Poznania to ewentualnie po drodze bym miał
[url]https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-smc-625-lc4-rok-2005-z-wloch-gniezno-cubamoto-ID6BKG8Z.html?[/url]
Ale czytałem, że na LC4 to można plomby pogubić :D No i KTM to raczej drogie w utrzymaniu motocykle? Widzę, że CUBAMOTO się przewija w tym temacie, może mają coś ciekawego jeszcze na co bym mógł zwrócić uwagę? Wiecie może w jakim stanie są motory, które sprzedają?
Patrzyłem też ewentualnie
[url]https://www.otomoto.pl/oferta/honda-crf-crf-450-r-2016-full-cross-raty-ID6BSLO3.html[/url]
Ale wybór padł na DRZ400 z powodu długich okresów wymian płynów jak na supermoto. A CRF to chyba już trochę bardziej szatan na tor?
Panowie, wiem że długi post, ale – CO ROBIĆ, JAK ŻYĆ?!
Przejrzałem ostatnie 40 stron tego tematu i im więcej czytam tym mniej wiem… Może jest tu ktoś z trójmiasta kto jeździ i mógłby doradzić za flaszkę, pare kraftowych/koncernowych browarów. Po zakupie można razem pojeździć :D