Odp: ktm 990 950 sm warto ?
Dzięki za info:) Czy to znaczy ze poza standardowym przeglądem ( gaźniki i zawory) trzeba zrobić coś jeszcze?)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » ktm 990 950 sm warto ?
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dzięki za info:) Czy to znaczy ze poza standardowym przeglądem ( gaźniki i zawory) trzeba zrobić coś jeszcze?)
W pierwszej kolejności pompa wody, olej co 5tyś. Zawory wychodzi że są do poprawy co 5k(ale to w 990 a w 950 jest większa tolerancja)
Pompa sprzęgła pewnie już jest zjebana podobnie jak siłownik więc trzeba kupić oberona i nową pompę. Generalnie w sporo roboty i warto dać do zrobienia komuś kto wie gdzie się patrzeć na lc8 bo zwykły mechas może tego nie ogarnąć dobrze.
Mam problem z tym klocem jakim jest 950 Supermoto.
Wkurwia mnie to masakrycznie.
Klamkę sprzęgła, żeby była dla mnie wygodna, muszę ustawić jak najbliżej kierownicy, czyli odkręcam do oporu. W tej pozycji jak "strzelę" z klamki to bolec od klamki, który popycha mechanizm w pompie wyskakuje z oczka i blokuje się. Jest to zajebiste podczas jazdy. Ktoś się spotkał z podobnym problemem?
Drugie pytanko, Rozglądam się za akcesoryjnymi klamkami i wpadły mi w oko takie:
[url]https://allegro.pl/oferta/krotkie-klamki-sportowe-ktm-950-990-sm-supermoto-7783053267[/url]
One sa plug and play? Wyeliminuje ten problem? Bo serio, klamka sprzęgła jest dla mnie za daleko... Hamulec ok.
Jak ten typ tak ma to pierdolę i sprzedaje.
W ogóle nie umiem się do tego motocykla przyzwyczaić, na razie jest mega chujowy.
Mam problem z tym klocem jakim jest 950 Supermoto.
Wkurwia mnie to masakrycznie.
Klamkę sprzęgła, żeby była dla mnie wygodna, muszę ustawić jak najbliżej kierownicy, czyli odkręcam do oporu. W tej pozycji jak "strzelę" z klamki to bolec od klamki, który popycha mechanizm w pompie wyskakuje z oczka i blokuje się. Jest to zajebiste podczas jazdy. Ktoś się spotkał z podobnym problemem?
Drugie pytanko, Rozglądam się za akcesoryjnymi klamkami i wpadły mi w oko takie:
[url]https://allegro.pl/oferta/krotkie-klamki-sportowe-ktm-950-990-sm-supermoto-7783053267[/url]
One sa plug and play? Wyeliminuje ten problem? Bo serio, klamka sprzęgła jest dla mnie za daleko... Hamulec ok.Jak ten typ tak ma to pierdolę i sprzedaje.
W ogóle nie umiem się do tego motocykla przyzwyczaić, na razie jest mega chujowy.
Jutro zmierzę Ci tego bolca bo może jest za krótki i dlatego robi taki cyrk. W krowie u kumpla są klamki niełamki jakieś i obczaję jak to działa i zapodam foto ;)
Tak dokładnie wygląda ten problem:
[url]https://youtu.be/3NmhdCleRUY[/url]
Tak na szybko zanim sprawdzę u kumpla to zobacz czy ktoś nie zgubił tej sprężynki (29 na schemacie)
Rozebrać wyczyścić sprawdzić i złożyć.
5 minut roboty do wykręcenia jedna śrubka trzymając klamkę.
Może masz syf, może coś pękło, może sprężynka jest od długopisu a nie OEM.
Nie jest to wina fabryczna - bo na nowych klamkach tak się nie dzieje.
Jakby co to Larsson ma takie klamki podróbki z całą tą regulacją.
Kupiłem nowa klamkę , krótszą. Była w niej sprężynka ale dzieje się to samo. Na filmiku jest ta sprężynka. Przełożyłem nawet do starej klamki i efekt jak na filmie. Powiedzcie mi czy jest jakiś mały otwór w pompie na tą sprężynkę ?? Peka mówi ze to standard i trzeba jakiś mały dystans ukulac żeby się tak nie wyginała...
problem rozwiązały handbary. Po prostu ten typ tak ma, że jak za mocno wyciągniesz klamkę to trzpień wypada.
Kolejny problem to obrzygany prawy but i prawa strona silnika, płynem z chłodnicy. Pisali, że podobno korek od chłodnicy jest winowajcą...
problem rozwiązały handbary. Po prostu ten typ tak ma, że jak za mocno wyciągniesz klamkę to trzpień wypada.
Kolejny problem to obrzygany prawy but i prawa strona silnika, płynem z chłodnicy. Pisali, że podobno korek od chłodnicy jest winowajcą...
Kiedy sprzedajesz hehe ?
Lepiej zobacz czy nie poszedł uszczelniacz pompy wody
Tak jak Johnny mówi. Uszczelnienie pompy wody to znany problem tych silników. Pół biedy jak płyn wycieka na zewnątrz, gorzej jak idzie w olej.
[url]http://ktm950.info/how/Orange%20Garage/Cooling%20System/waterpump/Rebuild/ktm_water_pump.html[/url]
Sprawdź olej czy się nie robi mleko.
JACA napisał/a:problem rozwiązały handbary....
Kiedy sprzedajesz hehe ?
Najpierw musi mi się dać przejechać ;p
toivias napisał/a:JACA napisał/a:problem rozwiązały handbary....
Kiedy sprzedajesz hehe ?
Najpierw musi mi się dać przejechać ;p
Co to za frajda jak Cię obrzyga olejem haha :D
Czyli podsumowując 950 to ciezki dzikus którego koszty utrzymania raczej nie zjedza?
W którym może ale nie musi klęknąć sprzęgło i pompa wody? Coś jeszcze?
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » ktm 990 950 sm warto ?
Wygenerowano w 0.040 sekund, wykonano 68 zapytań