1

Temat: CRF450 '15 na SM tor

Hej,

Szukam moto do amatorskiego latania po torze z perspektywa inwestycji w moto i może sporadycznych wyścigów.

Mam opcje zakupu CRF450 '15 za ok 15k
Moto ma koła SM, przerobiony zawias, pompę hamulca (ale OEM zacisk i tarcze) oraz części oryginalne.

Pytanie do wyjadaczy:
1. Czy to jest dobre moto na taki projekt ?
2. Czy to dobra cena ?
3. Jak wygląda rynek części nowych/używanych do tego modelu ? Tarcze , zaciski, sprzęgła itd ?
4. Pierwszy sezon przeznaczam na wkręcenie się w temat. Myślę ze zacisk i tarcza do zmiany to min. Czy powinienem pomyśleć jeszcze o czymś ?

Moja historia:
Simson SR50 > MZ 251 > Cagiva W8 >  Sv650 > Daytona 675 > CBR 600 F4i pies > RSV4R > MST1200S
                                                 YZ125 > CR250F

2 Ostatnio edytowany przez trawer (2019-04-03 12:21:29)

Odp: CRF450 '15 na SM tor

Cześć, CRF-a jak najbardziej na tak, podobnie jest z YZ 450 , KXF 450 czy RMZ 450 to wszystko zależy jak kto dbał o sprzęty, nie raz można kupić niezłego bubla za 20k a raz trafi się coś fajnego za 12-15k. Jeżeli pytasz o tą co jest w ogłoszeniu to budował ją Piotrek "Wujo" a potem miał Jurek , najlepiej niech oni się wypowiedzą. Części do tych motocykli są do zniesienia :). Tylko nie baw się w żadne V-łki i podobne wynalazki. Jako początkujący powinieneś uderzyć w te modele co wymieniłem , chyba że dołożysz 6 k to możesz celować w Husie FS 450 od 2015 r ,nie do zajebania sprzęt :). Ja pierwszy sezon opitoliłem na CRF 250R na kołach od GS500 z crossowymi zaciskami :), więc jak chcesz jeździć to pojedziesz nawet MZ-tą.

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

3

Odp: CRF450 '15 na SM tor

Dzieki.
O to właśnie chodziło.
Ta o której pisze nie jest ogłoszona.
Widze ze ludzie przesiadaja sie na FS ale to jak temat zaskoczy i zacznie mi czegoś brakować :)
Do zobaczenia na jakichś treningach ;)

Moja historia:
Simson SR50 > MZ 251 > Cagiva W8 >  Sv650 > Daytona 675 > CBR 600 F4i pies > RSV4R > MST1200S
                                                 YZ125 > CR250F