1

Temat: SMC 690 problem z obrotami

[url]https://www.youtube.com/watch?v=CkaHXc4VXgQ[/url]

Na wejściu rzucę filmem który chyba najlepiej obrazuje problem.
KTM w czasie jazdy nie ma problemów, ma moc, przyspiesza zwalnia, nie strzela nie dlawi się. Jedynie na biegu jalowym wystepują takie kwiatki jak wyzej.

- Zawory robione 50km temu
- Pompka wraz z regulatorem wymieniona 50km temu (Ca CycleWorks)
- Wtryskiwacz czyszczony, TPS ustawiany pod kompem,
- Bez względu na mapę dzieje się to samo, czy to na Akrapie czy to na mapie Evo1
- Robiłem zarowno TPS reset jak i 15 minut adaptacji bez dotykania gazu,
- świeca nalatane kolo 1500-2000km

Nie mam już pomysłów. Ktos jakies rady?

FZS 600 ->  DRZ 400 SM -> GSX-R 750 -> SMC 690 -> WR450F SM -> CBR 954RR -> GSX-R 750 -> MT-09  ->  ... ?

2

Odp: SMC 690 problem z obrotami

A lewe powietrze?

KTM SMC 690 - niestety sold
MT09 - sercem nadal w supermoto!

3

Odp: SMC 690 problem z obrotami

Tak zakładałem bo na to wygląda ale pojęcia nie mam gdzie może łapać bo złożyłem wszystko jeszcze raz i bez zmian. Rano za widoku bede grzebał.

FZS 600 ->  DRZ 400 SM -> GSX-R 750 -> SMC 690 -> WR450F SM -> CBR 954RR -> GSX-R 750 -> MT-09  ->  ... ?

4

Odp: SMC 690 problem z obrotami

Masz standardową puszkę filtra plastikową, czy stożek? Przy gumowych uchwytach gdzie przykręcasz puchę do ramy, można ukręcić te gumki z gwintami i się ułamuje plastik. Ewentualnie łączenie króćca przy przepustnicy od strony filtra :)

KTM SMC 690 - niestety sold
MT09 - sercem nadal w supermoto!

5

Odp: SMC 690 problem z obrotami

Jutro będę zatykał wszystkie otwory i psikał dezodorantem/plakiem o ile to coś daje w ogole. Puszka standardowa. Ale czy nie jest tak, że łapiąc lewe powietrze objawy by występowały też podczas jazdy? U mnie jedynie problem z tymi obrotami jałowego biegu są.

FZS 600 ->  DRZ 400 SM -> GSX-R 750 -> SMC 690 -> WR450F SM -> CBR 954RR -> GSX-R 750 -> MT-09  ->  ... ?

6 Ostatnio edytowany przez Lou777 (2019-03-11 18:48:48)

Odp: SMC 690 problem z obrotami

IceNuke napisał/a:

Jutro będę zatykał wszystkie otwory i psikał dezodorantem/plakiem o ile to coś daje w ogole. Puszka standardowa. Ale czy nie jest tak, że łapiąc lewe powietrze objawy by występowały też podczas jazdy? U mnie jedynie problem z tymi obrotami jałowego biegu są.

Mam tak samo, za nisko opada i stopniowo podnosi obroty, oddaje Moto za tydzień do mechanika więc poproszę aby coś na to zaradził. Może to być przez filtr powietrza? Mam sportowy i zwykły papierowy. Obecnie jest na papierowym zamienię na sportowy i zobaczę czy coś to da.
EDIT: Teraz wygląda to tak, nie za niskie? [url]https://www.youtube.com/watch?v=3Mv4R8f3VJI[/url]

Yamaha Wr125X -> KTM 690 SM-> KTM 690 SMC-> GAS GAS 700 SM