1

Temat: SM 125 - nowe, salonowe

Cześć. Jestem dosyć nowy w temacie więc liczę na pomoc. Do tej pory nie miałem styczności z SM, po prostu rekreacyjnie latałem na różnych 125. Ale SM mnie zachwyciło. I teraz tak - chciałbym coś zupełnie nowego, od dealera. Pytanie czy seryjnie jest opcja kupna SM? Mocno podoba mi się KTM XC-W ale nie mam pojęcia jak wygląda temat SM w KTM. Myślę też ewentualnie o Husqvarnie. Czy ktoś zna temat salonówek? Co jest godnego polecenia z aktualnego rocznika? Z góry dzięki!

2

Odp: SM 125 - nowe, salonowe

wr125x masz seryjnie, odpowiadając na pytanie.

RMX 450Z

3

Odp: SM 125 - nowe, salonowe

Z fabrycznych, nowych SM, które warto rozważyć w tej pojemności to chyba tylko TM SMR/SMM.

KTM z tego co się orientuję nie ma 125 z homologacją, a tym bardziej SM. Chyba, że nie chcesz jeździć po drogach, to wtedy można przerabiać.
Można rozważyć Husqvarnę, bo tam chyba jest homologacja. Ale trzeba by kupić 17" bo to endurak.

4T tylko w przypadku kiedy osiągi nie mają znaczenia, a liczy się tylko niskie spalanie.

PBM

4

Odp: SM 125 - nowe, salonowe

SWM ma fabryczną 125-tkę w SM. Tylko to jest 4T/15KM/110KG

EXC 525 in progress

5

Odp: SM 125 - nowe, salonowe

Ok, dziękuję Panowie za odpowiedź. Czy Wr125x nadal jest produkowana w nowych rocznikach? Nie mogę znaleźć takiego info. Na bank chciałbym coś z homologacją ale SWM chyba mnie nie przekonuje. Co sądzicie o TM?

6 Ostatnio edytowany przez dariusz087 (2019-01-25 18:43:54)

Odp: SM 125 - nowe, salonowe

Ostatnio byłem w Inter Motors we Wrocławiu, i mają fabrycznie nową Aprillie 125 Supermoto z rocznika 2018 za 13 000 :O

[url]https://www.otomoto.pl/oferta/aprilia-sx-aprilia-sx125-im-inter-motors-wroclaw-ID6AyTeN.html?[/url]

W salonie jest taniej :>

MT07 ---> SMC-R Evo1 / WR125X

7

Odp: SM 125 - nowe, salonowe

Jaqb89 napisał/a:

Co sądzicie o TM?

Jeśli zależy Ci na osiągach i chcesz nowe moto, to nic lepszego nie znajdziesz. Nie bez powodu TM'y zajmują wysokie miejsca w wyścigach.