16

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

Dzięki żaba za lekturę na zimowe wieczory, dobrze czasem coś po polskiemu poczytać. O widzę po szekspirsku też jest. Good ;)

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)

17

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

Nie wiem co inni sądzą, ale jak dla mnie to te skarpety na lagi są słabe. Do tej pory robiłem 2 zawieszenia z tymi skarpetami i oba miały dużo syfu pod spodem, a przez to, że te skarpety były, to ten syf nie miał gdzie wylatywać i dalej rysował. Jak są nowe to może spełniają zadanie, ale jak coś tam wpadnie to nie ma gdzie spadać. Pierwsze uszczelniacze jakby nie było są po to, żeby właśnie chronić przed takim syfem i spełniają swoją rolę ;)
Dobre uszczelniacze wytrzymają w miarę długo. Wiadomo, że jak latasz w terenie to trzeba je trochę częściej wymienić, ale wolę mieć uszczelniacze na wierzchu i widzieć co się dzieje z zawiasem niż mieć skarpetę i liczyć na to, że spełnia swoje zadanie nie widząc lag i ewentualnych wycieków :P

A co do filmiku to właśnie to jest zajebiste w tych motocyklach :) Połączenie wyprawy, dobrej przygody i wyzwanie :)

Poza tym wieeeeeelki szacun za te zmiany, które w motocyklu uczyniłeś. Serio, że Ci się chciało :D

Pozdrawiam

Yamaha DT125X
KTM EXC 525

18

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

Siema :)

19

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

Hmmm, to może rzeczywiście odpuszczę sobie te neopreny jeśli mają chromy rysować..

Imprezowy saunowo-motomikolajkowy weekend byl LOL.

A z innej beczki:

[url]https://www.super-enduro.com.pl/[/url]

Ktoś się wybiera na mistrzostwa świata?

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)