Odp: Kupię WR250X
Jeżeli już miałbym brać Betę to tą w której siedzą silniki RFS od KTM i zawias tylny z KTM czyli do 2010r chyba.
Nie wiem nic (i jest raczej mało wiedzy w sieci) o tych silnikach typowo od Bety. Odnośnie EXC i WR wiedzy jest duużo.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Kupię WR250X
Strony Poprzednia 1 … 17 18 19 20 21 … 32 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jeżeli już miałbym brać Betę to tą w której siedzą silniki RFS od KTM i zawias tylny z KTM czyli do 2010r chyba.
Nie wiem nic (i jest raczej mało wiedzy w sieci) o tych silnikach typowo od Bety. Odnośnie EXC i WR wiedzy jest duużo.
Słyszeliście o rolgazie od R6? U mnie siedzi w WRX bo wrzuciłem i moto nic nie szarpie tylko zap....la :D Trzeba mieć dobrze moto zestrojone Panowie i choć podstawowe mody zrobione ;)
Ależ gdybacie... a CRF to muł jest chyba że mówicie o nowej Afryce, to ta jeździ całkiem fajno :P
przecież EXC200 to dwusów, jak można porównywać trwałość i remonty do 4T...
Fakt EXC200 to dwutakt. Nie chcę 2 suwa z racji dużego spalania no i słabego hamowania silnikiem co utrudnia naukę gumowania.
Fakt EXC200 to dwutakt. Nie chcę 2 suwa z racji dużego spalania no i słabego hamowania silnikiem co utrudnia naukę gumowania.
Za to szybciej opanujesz kontrolę tylnego hebla lecąc na gumie :p
nashman na dwusuwie nauczysz się jeździć, z całym szacunkiem do twoich umiejętności, ale moim zdaniem jak ktoś opanuje 2 takta w enduro/sm to potem nic mu nie straszne, pozatym wydaje mi się że jak ktoś kupuje motocykl/chce kupić to kwwestia spalania powinna być na samym końcu. to najmniejszy problem, chyba że nam stacje pozamykają
Tak jakoś średnio mi pasuje 2-suw do SM. W teren to i owszem.
No tak, w sumie spalanie aż tak mi by nie przeszkadzało ale jak się weźmie pod uwagę, że chciałbym od czasu do czasu podjechać na ulubione winkle to zbiornik by szybko się opróżnił. W dodatku duży deficyt momentu w niskim i nawet w średnim zakresie obrotów mi nie odpowiada.
rozwiąże wszystkie twe problemy :

lekka , zwinna - a ta moc :O
65KM z pojemności 125? SZOK i NIEDOWIERZANIE :O
Dt125? 5-6l/100km a nawet wiecej, do tego tandetne rozruszniki.. Niewarto sie w to pchac moim zdaniem, wzialem kiedys od ziomka polatac. Olej 125, chyba ze masz 15 lat :P
Spokojnie. Nie biorę nawet pod uwagę żadnych 125 2-t.
Po co to ciągniecie????????????????
Obecnie sprawa się rozbija czy brać doinwestowane WR250X czy SMC-R.
SMC R na bank mniej poręczny, gorzej skręca, więc wr da więcej frajdy w zastosowaniu typu: wheellie, stoppie i inne wygłupy w mieście czy na żwirowni. SMC R bardziej jak by się robiło dłuższe traski poza miastem. Różnica 5-6 tyś. zł w zakupie. Co robić.
Jajco jak nie wiesz co :)
Bierz wr250x, za rok/dwa zmienisz na smcra/701 jak ogarniesz podstawy jazdy supermoto. Bramie teraz smcr trochę nie bardzo jak dla mnie bo moto faktycznie jest ciężkie, jazda w terenie nie jest taka fajna jak na wr.
Wybór jest jeden jak dla mnie: wrx. Ja po kupnie 701 nosiłem się z zamiarem jej sprzedaży i powrotu do wrx ale na razie odeszło. Na 701 lepiej na kole się lata, stabilniejsza jak dla mnie. Ale to najpierw podstawy trzeba ogarnąć bo nic samo nie przyjdzie. A jak wykurwisz na plecy na smcr i coś się stanie z bakiem to jest lipa bo bak kosztuje jakieś 7 koła :D
Edit: uwierz mi, że Twoja osoba i nick przejdzie do historii na tym forum. Za parę lat jak nowi napaleńcy SM przyjdą to będą wszystko widzieć, i tak historia będzie przekazywana z roku na rok i tak w kółko :)
Dobrze mówisz Shonek. A więc WR250X.
A bak ok 4500zł nowy do SMCR.
Strony Poprzednia 1 … 17 18 19 20 21 … 32 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Kupię WR250X
Wygenerowano w 0.036 sekund, wykonano 76 zapytań