Odp: Kupię WR250X
Licznik ma super. Ciekawe czy opony nabite azotem czy powietrzem.
Piotrek
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Kupię WR250X
Strony Poprzednia 1 … 14 15 16 17 18 … 32 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Licznik ma super. Ciekawe czy opony nabite azotem czy powietrzem.
Temat dotyczy zakupu wr250x, więc proponowałbym się zająć tym zamiast wylewaniem swoich idiotycznych uwag, bo nie każdy ma ochotę je czytać.
Jednakże skoro tak mały jest wybór wr250x zarówno w Polsce, tak i w Niemczech, Szwecji to moje pytanie brzmi:
naprawdę nie istnieje coś pokroju WR250X jeżeli chodzi o zbliżoną wagę i podobną moc, a co można kupić w wersji już sm? Ja nie mam czasu na zabawy w przerabianie, bo to nie tylko wrzucić koła, tarcze i adapter, ale także i zawias trzeba dłubać więc się tego zbiera dużo do zrobienia (co do zawiasu to nurkowanie przy hamowaniu nie należy do przyjemnych).
Wiedziałem, że się skończy na DRZ :)
Dziku zobacz sam po sobie ile Ci zajmuje już robienie 525 na sm. Troche to już trwa, aczkolwiek kusisz mnie tą Betą 400RR, tyle że ja na przeróbkach się na razie słabo orientuję. Przy Waszej pomocy może by jednak pójść w tym kierunku. Pisałem już do Anfir i ceny różnych rzeczy pozasilnikowych do tej Bety są bardzo fajne.
Opowiesz coś więcej o zawiasie? Czy w tej Becie wahacz i cały ten system zawieszenia, kiwaczki itp. sa od EXC?
Jak sytuacja z przednim zawiasem, czy ten marcok da się tak ustawić żeby ostro nie nurkował czy konieczna wymiana sprężyn i revalving?
Dziku zobacz sam po sobie ile Ci zajmuje już robienie 525 na sm. Troche to już trwa, aczkolwiek kusisz mnie tą Betą 400RR, tyle że ja na przeróbkach się na razie słabo orientuję. Przy Waszej pomocy może by jednak pójść w tym kierunku. Pisałem już do Anfir i ceny różnych rzeczy pozasilnikowych do tej Bety są bardzo fajne.
Opowiesz coś więcej o zawiasie? Czy w tej Becie wahacz i cały ten system zawieszenia, kiwaczki itp. sa od EXC?
Jak sytuacja z przednim zawiasem, czy ten marcok da się tak ustawić żeby ostro nie nurkował czy konieczna wymiana sprężyn i revalving?
Jak chcesz zrobić coś pod siebie, ale nie ma Cie na chacie to niestety wszystko się przeciąga.
Ciężko żeby Beta miała kiwaczkę taką jak EXC, skoro EXC to PDS.
Jak się słabo orientujesz, to na początek same koła, później zobaczysz czego Ci brakuje :D
Dokładnie jak chcesz jeździć w miarę spokojnie, bo jak sam mówisz to 250ccm Ci wystarczy, to same koła sobie zmień, utwardź zawias na regulacjach i w drogę. Z czasem sobie będziesz robił to co Ci będzie przeszkadzało, a potem, jak już zrobisz wszystko, to opchniesz motocykl ze stratą i kupisz wyczyna, albo Ci się znudzi i nie kupisz wyczyna ;)
Żonkil ale w czym mam zmienić koła i utwardzić zawias?
Beta 400RR to nie jest wyczyn? Bo chyba jest.
Miałem na myśli cokolwiek, co spełnia twoje wymagania wagowe, mocowe i remontowe.
Tak sobie podliczyłem i taka Beta 400RR na RFS-ie wychodzi całkiem nieźle serwisowo.
Zakładając że 1mth to ok 80km to 10mth to 800km a 100mth to 8000km a RFS 400 potrafi na tłoku nakręcić ok 300-350mth to wyjdzie mi spokojnie od remontu ponad 24000km więc całkiem znośnie.
Tak sobie podliczyłem i taka Beta 400RR na RFS-ie wychodzi całkiem nieźle serwisowo.
Zakładając że 1mth to ok 80km to 10mth to 800km a 100mth to 8000km a RFS 400 potrafi na tłoku nakręcić ok 300-350mth to wyjdzie mi spokojnie od remontu ponad 24000km więc całkiem znośnie.
Dziwne bo w exc 1mth to jakieś 30 km ;) bo 100mth to 3000km wiec chyba ta twoja kalkulacja nie wychodzi ;)
1mth to 80km... buahahahhahaha
Dziku zobacz sam po sobie ile Ci zajmuje już robienie 525 na sm. Troche to już trwa
Jakbyś był w domu 2x po tydzień na rok, to ostatnią rzeczą jaką byś chciał robić to siedzieć w garażu. Prawdopodobnie skończy się to tak, że zapłacę śwagrowi za złożenie tego do kupy.
Zakładając że 1mth to ok 80km
KTM zlicza średnio 1 mth=40 kilosów
wyjdzie mi spokojnie od remontu...
Jakiego remontu? Na starcie walisz kapitalkę za te 4500zł, po tych 300 mth zmieniasz tłok i kolejne 300 mth, w sezonie zjeździsz te 12 000 kilosów po tych twoich schodach? No raczej nie.
Beta ma wahacz od KTM-a, więc wszystko pasuje, w fiszkach masz nawet podane wymiary poszczególnych łożysk itd. A nawet jeśli, to wszystko da się pomierzyć podczas demontażu.
Setting na SM w Power4Suspension kosztuje ~ 1650zł, w PL pewnie będzie taniej. Ale odpadnie Ci jazda w terenie, możesz kupić [url]https://www.ebay.co.uk/itm/GasGas-FSE-450-Gabel-Gabelholme-Marzocchi-45mm-2003-SM-450-Supermoto-GAS-GAS/273546294715?hash=item3fb0a135bb:g:pYkAAOSwJC1bkS4S:rk:4:pf:0[/url] i zregenerować jeśli będzie taka potrzeba.
A czy taka Huska będzie bardziej problematyczna serwisowo?
[url]https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna-te-husqvarna-te-450-enduro-cross-rejestracja-rozrusznik-nie-ktm-beta-ID6BupyX.html?[/url]
bo mam to ok 35km od siebie i widać stan ok, wtrysk i nieduży przebieg.
EDIT: kół terenowych nie mam zamiaru ubierać, jedynie sm.
Jasne, że wyczyn. W dodatku jeden zawór kosztuje coś ze 600zł. Ale warto, ponoć lepiej zapierdala niż EXC.
Strony Poprzednia 1 … 14 15 16 17 18 … 32 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Kupię WR250X
Wygenerowano w 0.054 sekund, wykonano 74 zapytań