91 Ostatnio edytowany przez gierwi (2018-11-22 13:42:54)

Odp: Ktm SMC-R 2019

levis napisał/a:

Ja nie rozumiem jednego... Skoro silnik wazy 40kg, czyli 16kg wiecej od CRF 450 i 8kg od SXV 550, to czemu waga na sucho to 145kg ?
Co tam jest tyle ciezsze ?
Zakladam, ze kola, zawieszenie - waza podobnie.
Ciezsza rama, wahacz, bak to roznica 15-20kg ?

No i ten wydech paskudny, powinny byc tytanowe wezsze duale ;-)

A może lepiej zapytać co jest z Hondą? Wypuścili CRF 450 L która jest homologowanym hard enduro na bazie CRF 450 R i skąd różnica masy 112,3 do 131 kg? Już taka leciutka nie jest i poza tym moc 25 koni bez łatwego odblokowania? Że o cenie nie wspomnę 44 900 zł !!!

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"
KTM 690 SMC-R

92

Odp: Ktm SMC-R 2019

nom, niektóre decyzje producentów są po prostu dziwne i niezrozumiałe :)

Aprilia SXV 450

93

Odp: Ktm SMC-R 2019

gierwi napisał/a:

CRF 450 L

nie "badałem" obu motocykli

ale różnica w wadze bierze się z takiej drobnicy jak

lusterka
instalacja elektryczna
kierunki
lampy
itd

drobne sprawy a swoje ważą :)

sprzedam części
EXC 520 /  LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220            tel 698 - 672 - sto jeden

94

Odp: Ktm SMC-R 2019

gierwi napisał/a:
levis napisał/a:

Ja nie rozumiem jednego... Skoro silnik wazy 40kg, czyli 16kg wiecej od CRF 450 i 8kg od SXV 550, to czemu waga na sucho to 145kg ?
Co tam jest tyle ciezsze ?
Zakladam, ze kola, zawieszenie - waza podobnie.
Ciezsza rama, wahacz, bak to roznica 15-20kg ?

No i ten wydech paskudny, powinny byc tytanowe wezsze duale ;-)

A może lepiej zapytać co jest z Hondą? Wypuścili CRF 450 L która jest homologowanym hard enduro na bazie CRF 450 R i skąd różnica masy 112,3 do 131 kg? Już taka leciutka nie jest i poza tym moc 25 koni bez łatwego odblokowania? Że o cenie nie wspomnę 44 900 zł !!!

Zainteresował mnie ten motocykl, przede wszystkim ze względu na fakt, że wersja  USA ma tych koni koło 40.
Czy posiadasz jakieś konkretne informację jak ta crf450l jest zablokowana? Czy sprawa wygląda podobnie jak np. odblokowanie wr450  2015r z tematu użytkownika mallly200sx?

WR 250x

95

Odp: Ktm SMC-R 2019

mexiN napisał/a:
gierwi napisał/a:
levis napisał/a:

Ja nie rozumiem jednego... Skoro silnik wazy 40kg, czyli 16kg wiecej od CRF 450 i 8kg od SXV 550, to czemu waga na sucho to 145kg ?
Co tam jest tyle ciezsze ?
Zakladam, ze kola, zawieszenie - waza podobnie.
Ciezsza rama, wahacz, bak to roznica 15-20kg ?

No i ten wydech paskudny, powinny byc tytanowe wezsze duale ;-)

A może lepiej zapytać co jest z Hondą? Wypuścili CRF 450 L która jest homologowanym hard enduro na bazie CRF 450 R i skąd różnica masy 112,3 do 131 kg? Już taka leciutka nie jest i poza tym moc 25 koni bez łatwego odblokowania? Że o cenie nie wspomnę 44 900 zł !!!

Zainteresował mnie ten motocykl, przede wszystkim ze względu na fakt, że wersja  USA ma tych koni koło 40.
Czy posiadasz jakieś konkretne informację jak ta crf450l jest zablokowana? Czy sprawa wygląda podobnie jak np. odblokowanie wr450  2015r z tematu użytkownika mallly200sx?

Obawiam sie, ze bedzie znacznie drozej. W motocyklu napisali, ze tam trzeba wymienic uklad wydechowy, ECU, grzebac w ukladzie rozrzadu (ostrzejsze wałki?) i układzie dolotowym. Podobno sama Honda nie chce wprost powiedziec jak to zrobic.

A do tego totalnie rozwaliła mnie jedna rzecz o tej 450L. Pomimo mocy 25 koni to podobno Honda w serwisowce przewiduje zmiane oleju co 1000km !!! To sa chyba jakies jaja :D

96

Odp: Ktm SMC-R 2019

Najmniej chodziło mi o rozważania o CRF, a bardziej o pytanie Levisa dlaczego SMC-R jest taki ciężki.
Inna sprawa to fakt że ta CRFL dla mnie byłaby OK w teren, przynajmniej na początek, ale nie za 45 tys. zł (o 2 tysie więcej niż 701 i prawdopodobnie 690 '19) i bez opcji łatwego odblokowania jak w EXC lub u innych europejczyków.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"
KTM 690 SMC-R