1

Temat: KTM SM690 2008 - rwie między 4500-5000 obrotów

Czołem.

niezależnie od biegu silnik ma czkawkę między 4500-5000 obotów.
Znalazłem info, że przyczyną takiego stanu jest zużyty wał korbowy.
Ktoś może potwierdzić. Ewentualnie jakieś inne sugestie.

Z góry dzięki

KTM SMR 690 2008 + Leo Vince + K&N + mapa Akrapa

2

Odp: KTM SM690 2008 - rwie między 4500-5000 obrotów

Nigdy nie spotkałem się z podobną teorią, że zużycie wału przenosi się na szarpanie w jakimś zakresie obrotów.
Co w tym wale musi być zużyte, żeby powodować takie spadki mocy?
Zużycie wału w pierwszej koleności objawia się znacznym hałasem podczas pracy.

Czy silnik podczas wolnego wchodzenia na obroty, na luzie i postoju też przerywa?
Od kiedy takie coś występuje?

Ja osobiście stawiam na problem z mieszanką - wtrysk, pompa lub tps.

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

3

Odp: KTM SM690 2008 - rwie między 4500-5000 obrotów

Poza 4500-5000 silnik chodzi jak marzenie. Nic nie przerywa, na wolnych obrotach nie gaśnie.

KTM SMR 690 2008 + Leo Vince + K&N + mapa Akrapa

4

Odp: KTM SM690 2008 - rwie między 4500-5000 obrotów

Jak silnik jest jeszcze nie nagrzany to tez szarpie ? Wg mnie za ubogo

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450