Odp: Ktm SMC-R 2019
Jeździłbym :)
WR 250 X
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Ktm SMC-R 2019
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jeździłbym :)
Moim zdaniem jest fajny, plastiki kształtem odpowiadają linii cross/enduro i nie ma tych pomarańczowych ch***a wartych dodatków. Rama mogłaby być czarna. Zegary bez obrotomierza są zajebiste.
O to to to!!!
Dla mnie wyglada otyle...
Ktos ma info ile wazy sam silnik ?
Czarna rama i wachacz wyglądały by bardzo killersko ale osobiście bym tego nie robił, coś pomarańczowego w pomarańczy musi być
Na zdjęciu z boku wygląda zajebiście. Po ostatnim zdjęciu z pierwszej strony tego tematu tragicznie.. Wydzior to mały problem bo można wstawić inny. Pytanie jak to wygląda i jeździ na żywo.
Shonek napisz na PW albo tu co się potem działo potem, bo jak była nówka (albo Twoja albo ta druga) to jeździliśmy na torze i padło coś przy sprzęgle (albo wsyprzęglik albo pompa). Ale to już było dobrze zrobione i jestem ciekawy co tam dalej się dzieje z tym moto :)
Nie możesz mówić o mojej, moja nie stała raczej u Motoholików jako testówka do jazd.
Streszczając i trochę ogólnikowo to: powszechne problemy z cieknącym olejem przy dźwigni zmiany biegów, ludzie kupują i po 400km oddają na gwarancję, zdarzały się często przypadki z wadliwą uszczelką głowicy, motory nie palą z dnia na dzień, kręcą ale nie palą, było kilka przypadków uszkodzenia sprzęgła przy przebiegu kilka tysięcy km, jednemu się rozleciała skrzynia w pewnym stopniu, ruszający i bardzo luźny wałek od zmiany biegów którym leje się olej. Przypadków było całkiem sporo odkąd obserwuje temat, wszystko tyczy się wersji 2017/18. Wersja 2019 701sm nie została ulepszona z tego co mi wiadomo. Owszem, są normalne sztuki pracujące bez zarzutów ale ja jakbym kupił moto warte 40k i takie rzeczy by się działy to bym był bardzo wkurzony. Bardzo się cieszę, że nie kupiłem 2017 wersji tylko 2016 bo podejrzewam, że więcej by stała niż jeździła.
Btw, średnio raz na tydzień ludzie piszą, że mają jakoś problem z silnikiem w tych wersjach 17/18
Coraz bardziej mi się podoba, ale Akrap to jakaś padaka.
[url]https://www.youtube.com/watch?v=NKrgNYs-UVE&feature=share[/url]
Ja nie rozumiem jednego... Skoro silnik wazy 40kg, czyli 16kg wiecej od CRF 450 i 8kg od SXV 550, to czemu waga na sucho to 145kg ?
Co tam jest tyle ciezsze ?
Zakladam, ze kola, zawieszenie - waza podobnie.
Ciezsza rama, wahacz, bak to roznica 15-20kg ?
No i ten wydech paskudny, powinny byc tytanowe wezsze duale ;-)
Tu masz kontakt. Pewnie oni wiedzą czemu tak jest.
KTM Sportmotorcycle GmbH
Betriebsgebiet Süd
Stallhofnerstraße 3
A-5230 Mattighofen
Ja nie rozumiem jednego... Skoro silnik wazy 40kg, czyli 16kg wiecej od CRF 450 i 8kg od SXV 550, to czemu waga na sucho to 145kg ?
Co tam jest tyle ciezsze ?
Zakladam, ze kola, zawieszenie - waza podobnie.
Ciezsza rama, wahacz, bak to roznica 15-20kg ?No i ten wydech paskudny, powinny byc tytanowe wezsze duale ;-)
CRF to brudas. SXV nie wygląda na takiego klocka i nie ma super hiper nowoczesnych systemów :D ABS i szpej do oczyszczania spalin swoje ważą. Nie czytałem, ale może jest kontrola trakcji. Możliwe, że rzucili więcej czujniczków. No i przede wszystkim, w SMC nie ma takiego parcia na obniżenie masy, bo nie jest to konieczne.
Masa wrogiem przyspieszenia ale smcr to nie jest torowe sm, więc zgadzam sie, że nie kładą nacisku na urwanie paru gram/kilogramów
Nie czytałem, ale może jest kontrola trakcji.
[url]https://www.ktm.com/en/supermoto/690-smc-r/software-electronics[/url]
Trochę tego jest: ABS na zakręty + supermoto, quickshifter góra/dół, kontrola trakcji, anty poślizg przy redukcji (podbija obroty silnika). Pewnie część korzysta z czujników ABS, ale coś tam musieli dodać.
Tak jak piszecie, nie walczą o każdy gram, bo nie ma potrzeby. Za to moto ma wytrzymać 10 000 od przeglądu do przeglądu i wozić dwie osoby w razie potrzeby.
Zbieram i kupuje. Jest kocur.
A weźta se koło enduro przednie i przednie SM i porównajcie wagę. A potem to samo z tylnymi, a potem tarczę przód, a potem zacisk przód itd...
anty poślizg przy redukcji (podbija obroty silnika)
Czyli tak jak zwykła redukcja z międzygazem tylko automatycznie? Takich rzeczy to powinni na kurcie prawka uczyć ;)
No i teraz dylemat. Pięćseta w sm czy smcr :D Lekkość i uniwersalność jak w rowerze vs żywotność. Ale taka 500 nie jest seryjnym sm więc geometria itp zupełnie inna. Ech...
gierwi napisał/a:anty poślizg przy redukcji (podbija obroty silnika)
No i teraz dylemat. Pięćseta w sm czy smcr :D Lekkość i uniwersalność jak w rowerze vs żywotność. Ale taka 500 nie jest seryjnym sm więc geometria itp zupełnie inna. Ech...
Historycznie pierwsze supermociaki to poprzerabiane MX, więc wybór nadal jasny :D Do zabawy, jeśli ma być kwit to pińcet :D A, że SM to głownie zabawa...
BTW: "The factory SMs are great bikes, but if you’re looking for the original Supermoto experience, what you really want is to ride a dirt bike on the street."
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Ktm SMC-R 2019
Wygenerowano w 0.048 sekund, wykonano 78 zapytań