46

Odp: Huska SM630 - ktoś by sprawdził - Szczecinek

Dziku napisał/a:

Ja już tu pisałem, że jako świeżak byłem troszkę rozczarowany WR250R na małych kołach, 525 co innego :D

Tak analizuję głębiej to co napisałeś i powiem tak: jako "świeżak" latający 10 lat temu na chińskim supermoto o pojemności 250 (Zipp Tracker) po przejażdżce na Hondzie Hornet 600 byłem pod meega wrażeniem i za chwilę kupiłem tą Hondę. Mając obecny stan wiedzy, doświadczenia itp. wiem, że więcej funu czerpał bym z tej marnej słabej (17,5KM na wałku) "ćwiary".
Moc to nie wszystko. Nie na darmo czytamy też opinie na zagranicznych forach, jak koleś z R1 przechodzi finalnie na WR250X i czepie z  tego pełny fun.

MT-07

47

Odp: Huska SM630 - ktoś by sprawdził - Szczecinek

nashman_supermoto napisał/a:
Dziku napisał/a:

Ja już tu pisałem, że jako świeżak byłem troszkę rozczarowany WR250R na małych kołach, 525 co innego :D

Tak analizuję głębiej to co napisałeś i powiem tak: jako "świeżak" latający 10 lat temu na chińskim supermoto o pojemności 250 (Zipp Tracker) po przejażdżce na Hondzie Hornet 600 byłem pod meega wrażeniem i za chwilę kupiłem tą Hondę. Mając obecny stan wiedzy, doświadczenia itp. wiem, że więcej funu czerpał bym z tej marnej słabej (17,5KM na wałku) "ćwiary".
Moc to nie wszystko. Nie na darmo czytamy też opinie na zagranicznych forach, jak koleś z R1 przechodzi finalnie na WR250X i czepie z  tego pełny fun.

A to jest odwieczna prawda ze lepiej mieć mało mocy i ogarniać niż w druga stronę,udowadniają mi to nie raz ludzie na kisielinie.

Było MT-09,WR125X,jest MT-07-SP

48

Odp: Huska SM630 - ktoś by sprawdził - Szczecinek

Tylko rzecz w tym ile % czasu będzie jeździł po małym torze a ile po drogach. Dobra, zdecydował i koniec.

EXC 525 in progress

49

Odp: Huska SM630 - ktoś by sprawdził - Szczecinek

Tylko praktycznie miasto i pobliskie wiosku + od czasu do czasu kartodrom. Więc tutaj wr250x wpisuje się raczej idealnie jak na moje potrzeby (ogólna frajda z jazdy, nie bede sie ścigał i bił rekordów czasowych). Bardzo mi odpowiada niska awaryjność i bezobsługowość tego modelu. A zawias zawsze można zmodyfikować pod tor.

MT-07

50

Odp: Huska SM630 - ktoś by sprawdził - Szczecinek

w mieście będzie git , ale "zwiedzając pobliskie wioski" bardzo szybko zabraknie mocy ;)

DRZ 400 SM ---> Husqvarna SM 610 ---> KTM EXC 530

51

Odp: Huska SM630 - ktoś by sprawdził - Szczecinek

Oui wybijasz mnie z rytmu:) Myślałem też nad Huską 610 bo chyba są mniej kłopotliwe niż 630.

MT-07

52 Ostatnio edytowany przez shonek (2018-11-05 00:42:26)

Odp: Huska SM630 - ktoś by sprawdził - Szczecinek

trzeba być naprawdę baaardzo pro żeby wrka się znudziła. Jeśli komuś się znudzi i zabraknie mocy po 2 tygodniach to znaczy, że nie wykorzystuje sprzęta zgodnie z przeznaczeniem albo robi to za mało intensywnie.  Chyba, że ten ktoś kupił wrx na dojazd do pracy 50 km w jedną stronę po DK lub innych, wtedy bardzo szybko się znudzi.
Dodam od siebie, że mnie bardzo jarało latanie na kole i ogólnie jakieś dziwne akcje. Jeśli będziesz odpowiednio ogarnięty fizycznie, z koordynacją ruchową to wrka zapewni Ci masę DOZNAŃ :D, oczywiście tych dobrych, jakżeby inaczej.
Obiecuję sobie, że to mój ostatni post  w tej serii. Za parę lat jak ktoś będzie czytał te tematy to się posika ze śmiechu co to się odwalało

WR250X -> Husaria 701

53

Odp: Huska SM630 - ktoś by sprawdził - Szczecinek

No Shonek bardzo dobrze pisze. WR250X jest tak mega łatwa w prowadzeniu, że tym samym zachęca do wygłupiania się i też przez to daje mega fun, tylko właśnie trzeba wiedzieć do czego jest przeznaczona i znać jej limitacje.

MT-07

54

Odp: Huska SM630 - ktoś by sprawdził - Szczecinek

W zasadzie ten mój temat Huski 630 można już zamknąć.

MT-07