1

Temat: Co po SMC?

Aktualnie latam SMC 690 09' i poważnie zastanawiam się nad zmians tylko no właśnie na co? Nie ukrywam, że wolałbym spowrotem jakiegoś japonca i najbliżej pada WR 450 z małymi kołami. Ktoś porównywal te dwa motocykle?

FZS 600 ->  DRZ 400 SM -> GSX-R 750 -> SMC 690 -> WR450F SM -> CBR 954RR -> GSX-R 750 -> MT-09  ->  ... ?

2

Odp: Co po SMC?

Odpowiedź brzmi wszystko.
To Ty wiesz chyba najlepiej dlaczego chcesz sprzedać, co Ci nie pasi w 690 a co Cię kręci w czymś innym?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: Co po SMC?

Chce coś lzejszego. Typowo na miasto. I zastanawiam się jak ma się taka WR w codziennym śmiganiu po czarnym do SMC. Moc/Moment/Zawieszenie.

Serwisowo WR chyba jako jedna z niewielu wygląda sensownie,

FZS 600 ->  DRZ 400 SM -> GSX-R 750 -> SMC 690 -> WR450F SM -> CBR 954RR -> GSX-R 750 -> MT-09  ->  ... ?

4

Odp: Co po SMC?

SMC jest dla Ciebie za ciężki na miasto?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

5

Odp: Co po SMC?

Nie lepiej odchudzić SMC? :D

PBM

6 Ostatnio edytowany przez Karolo (2018-09-25 20:38:08)

Odp: Co po SMC?

Wr 250? Jeśli tak to pogadaj z użytkownikiem shonek, najwięcej Ci powie, bo przesiadl się z wr 250 z na huse 701

7

Odp: Co po SMC?

a KTM 500 EXC-F ?

Ktm125sx<Ktm300gs<YamahaXt600sm<Husqvarna 610sm<Dorsoduro 750

8

Odp: Co po SMC?

Nie napisałem nigdzie, że jest ZA ciężki. Co nie zmienia faktu że lżejsze moto mi się widzi. Fajnie jakby to był jakiś hard żeby można było zmienić kółka na wiosne/jesień i trochę w terenie polatac.

@Damian pomaranczowi odpadają.

Wr250 nie biorę pod uwagę, jedynie 450 jeśli już.

FZS 600 ->  DRZ 400 SM -> GSX-R 750 -> SMC 690 -> WR450F SM -> CBR 954RR -> GSX-R 750 -> MT-09  ->  ... ?

9

Odp: Co po SMC?

Jeżeli kupisz taką WR to czeka Cię zakup kół, hamulca oraz tuning zawieszenia. I od tych 3 rzeczy które zależą od Ciebie będzie też zależeć jaki będzie fun.
Ogólnie po przesiadce z SMC w każdej 450 czeka Cię więcej serwisu oraz wyższe koszty jazdy takim sprzętem.

Pytanie czy chcesz motocykl tylko na terror? Czy chcesz nim jeździć do pracy?
Jak wyglądają trasy po których jeździsz i jakie są długie?
Sprzęt będzie nowy czy używany?

Patrząc na to czym jeździłeś to 450 będzie taką lżejszą i żwawszą DRZ. Tylko mniej wygodna, z mniejszym zasięgiem i częstszym serwisem. Nie przejedziesz też tylu km na jednym baku co w DRZ czy SMC

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD