16

Odp: Wibracje kierownicy

MAĆKO napisał/a:

Czym Ty wcześniej jeździłeś w ogóle:P ?

Jeden garnek się trzęsie bo musi.

Jeździłem street triplem który też się trzasl,
jeździłem husky 630 ktora nie miała takich wibracji.
Mam świadomość że to jeden cylinder ale dretwiejace ręce mnie trochę denerwują. Może sie przyzwyczaję 1500 km dopiero zrobiłem.

17

Odp: Wibracje kierownicy

Mój np w garażu na ssaniu i na stopce odjeżdża i nie jest to żadne zaskoczenie :D tylko śmiesznie wygląda jak staniesz gdzieś na fajkę, a kumpel Ci mówi - Ty, bo ktm już chce jechać :D wszystko jest w normie i ten typ tak już ma

18

Odp: Wibracje kierownicy

Daleko masz do Sosnowca/Będzina? Chcesz, to można się ustawić i zobaczysz jak to wygląda u mnie.

KTM 690 SMC

19

Odp: Wibracje kierownicy

Dzisiaj rano oparłem się mocniej o wydech i okazało się, że  delikatnie przesuwa się jak się go mocno dociśnie....
Złapałem mocniej śrubę mocującą końcówkę wydechu do kolektora i wibracje odeszły w niepamięć... Zrobiłem 100 km i ręce nie drętwieją :)

20

Odp: Wibracje kierownicy

Cóż można powiedzieć... Ktm... :)

21

Odp: Wibracje kierownicy

Karolo napisał/a:

Cóż można powiedzieć... Ktm... :)

Masz KTM - czy tylko tak pierdolisz?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

22 Ostatnio edytowany przez Karolo (2018-05-06 10:33:34)

Odp: Wibracje kierownicy

Mam i nie pierdole. Każdy 1 gar wibruje i koniec.

Stąd stwierdzenie ktm... - rozkręca się czasem coś od wibracji.

23

Odp: Wibracje kierownicy

Też mam i szczerze mówiąc nic mi się nie odkręciło (jeszcze ;-)) w czterech kolejnych KTM - ach.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

24

Odp: Wibracje kierownicy

A ja niestety miałem 2 takie przypadki u siebie ;)

25

Odp: Wibracje kierownicy

Ja to miałem takich przypadków masę, zazwyczaj jednak były to źle dokręcone śruby przez użytkownika a że KAT ma drgania to wykręcał ją sobie krok po kroku.

26

Odp: Wibracje kierownicy

Klucz dynamometryczny i Loctite tam gdzie przewiduje serwisówka i zero problemów. Tak jak MAĆKO pisze "dynamometr w oku" i czas robią swoje. Albo się odkręcają, albo mają poprzeciągane gwinty.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

27

Odp: Wibracje kierownicy

Klucz dynamometryczny zalecam używać ostrożnie:P Loctite zawsze spoko, nigdy nie zaszkodzi.

28

Odp: Wibracje kierownicy

W stu procentach się z Wami zgadzam i to, co ruszam dokrecam tak, jak być powinno zgodnie z dynamometrem ale przecież nie będę sprawdzał każdej jednej srubeczki za koleją...

29

Odp: Wibracje kierownicy

Ja z 2 razy w roku przelatuje z kluczem przez całe moto i co bardziej strategiczne śruby sobie sprawdzam:) Kilka razy było warto.

30

Odp: Wibracje kierownicy

Przyzwyczaisz się:)

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650