Odp: Ktm 690 smc / smc-r
Producent deklaruje 180km/h. Jeden koleś (to było ze 2-3lata temu) mówił, że jego wyciąga niecałe 120 mil/h (jak teraz jeszcze sprawdziłem, to przelicznik to 1,609)- więc dziwne :/
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Ktm 690 smc / smc-r
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Producent deklaruje 180km/h. Jeden koleś (to było ze 2-3lata temu) mówił, że jego wyciąga niecałe 120 mil/h (jak teraz jeszcze sprawdziłem, to przelicznik to 1,609)- więc dziwne :/
Przekłamanie + może inne przełożenia.
Ja na moim nie mogłem przekroczyć 174 km/h na seryjnym przełożeniu. Myślę że to wystarczy, jak na ten typ motocykla, bo przecież SM ma dawać radochę i być precyzyjne na ciasnych nawrotach i winklach. A jak chcesz przeloty ze średnią 180-200 km/h to kup sobie plastika. Mój na specjalistycznych oponach i z ustawionym zawiasem był dużo zwrotniejszy niż na seryjnych kapciach i nastawach zawieszenia, ale powyżej 160 km/h robił się niespokojny. Nie tam jakieś dramatyczne shimmy, ale trzeba było mocno luzować górę żeby nie wężykował za bardzo.
Mój latał na fabrycznym przełożeniu latał wlasnie w granicach ~186-190km/h
Ogólnie fajny motocykl ale w mojej ocenie w trasy sie kompletnie nie nadaje.
O ile jeszcze jestem w stanie zrozumieć kogoś kto czerpie frajdę z przejechania dłuższego odcinka po krętej bocznej drodze, o tyle szczerze współczuję każdemu kto chce/musi pokonywać na nim dłuższe odcinki klasycznych dróg krajowych czy ekspresówek.
Oczywiście da się ale przyjemność watpliwa. Kanapa wąska, zero osłony przed wiatrem a pozycja raczej działa jak "żagiel", do tego wibracje i huk w kasku(większość lata w skorupach typowo MX/enduro i goglach). Poza tym ja żwawsze miałem wrażenie, że SMCR w trasie sie poprostu meczy. To nie jego żywioł - to motocykl stworzony do zapierdalania, do zakrętów i ciągłego naprzemiennego brutalnego hamowania i przyspieszania.
I wyszła piękna definicja Sm:
Supermoto to
motocykl stworzony do zapierdalania, do zakrętów i ciągłego naprzemiennego brutalnego hamowania i przyspieszania.
,siania te.rroru, niepokoju i rozpie.erdolu w mieście:))
Głupoty gadacie, w zeszłym roku ktoś z forum na Smc pojechał bodajże do Włoch, ja osobiście bym na taki wyczyn się nie zdecydował
Jak dla mnie prędkość przy której nie trzeba się zapierać i walczyć żeby gliwy nie urwało to te 130-140
Wiesz, ja jako gówniarz Simsonem skuterem objechałem całe Mazury. Z zawrotną przelotową rzędu 40km/h - kolega, który ze mną wówczas ganiał mial jakiś gowniany skuter Hondy i przy 50 palił mu litr wiecej a że siana nie było to trzeba nie wybrzydzać i sie dostosować. :)
Tak wiec da sie... szczególnie nie mając alternatywy.
Na SMCRze jak nie ma winkli, świateł, korków... jest poprostu nudno. Ryczy, telepie sie ale zupełnie nic z tego nie wynika. Ani on szybki(w takich warunkach) ani wygodny. Tak wiec podtrzymuje - da sie ale nie w codziennych dojazdach ani turystycznych wypadach jest jego żywioł.
Chyba, że o turystykę pt. moto na busa/lawetę, zaciągnąć w góry albo inne ciekawe miejsce i tak upalać do bólu. To rozumiem... :P
ja zauważyłem, że już 110km/h na supermociaku to dużo i jakbym miał lecieć turystycznie to leciałbym 90-110 nie więcej...
Przelotowo latam do 5k rpm, czyli cos kolo 120km/h. Powyżej za bardzo wieje i szkoda mi pałować piec ;-)
Odkopię trochę temat, jakie przebiegi wytrzymują silniki w smc, kiedy trzeba myśleć o grubszym remoncie?
50 - 100 000
Trochę mało te 50km... Lepiej rowerem jeździć już :)
Ja ostatnio zrobiłem 42km NOWYM rowerem i już mi się zepsuł hehe
W ramach przykładu [url]https://www.mobile.de/pl/Motocykl/KTM-Smc-R-Smc-690-ABS-Garantie/vhc:motorbike,mke:13900,mld:smc-r,frn:2014/pg:vipmotorbike/261008405.html[/url] :) 70k km
A później po przyjeździe do Polski z jakimś Mirkiem przebieg magicznie maleje do 20k xD
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Ktm 690 smc / smc-r
Wygenerowano w 0.069 sekund, wykonano 75 zapytań