1

Temat: elektryk motocyklowy Warszawa i okolice

Hej,
podrzućcie namiary na elektryków z Wawy lub okolic, którzy ogarniają instalacje motocyklowe.
Szukam kogoś na teraz a Cyklo Motorelektryk jest do 2 sierpnia na urlopie. Sam tematu nie ogarnę, muszę do kogoś oddać moto.

DR-Z 400ESM sold

2

Odp: elektryk motocyklowy Warszawa i okolice

rodman napisał/a:

Hej,
podrzućcie namiary na elektryków z Wawy lub okolic, którzy ogarniają instalacje motocyklowe.

by nie zakładać nowego tematu, czy możecie dać namiar na jakiś sprawdzony_i_tani warsztat, najlepiej w okolicach ursynowa, piaseczna?

mam brak ładowania, nie wiem co jest grane (alternator/regulatror/kabelki... ech..)

---
umiesz liczyć, licz na siebie

3

Odp: elektryk motocyklowy Warszawa i okolice

Szkoda że wcześniej nie wiedziałem o waszych problemach byłem w weekend w wawie bym wam to ogarnął...

kolego z brakiem ładowania zorganizuj sobie jakiś lepszy miernik ( woltomierz )  tylko nie taki z marketu za 10zł  i sprawdź napięcia  wejściu i na wyjściu regulatora napięcia przy odpalonym motocyklu na jałowych obrotach.



Możesz też zrobić to w inny sposób wymontować cały mostek i sprawdzić czy któraś dioda nie jest przebita ustaw miernik na test diod... Sprawna dioda powinna przewodzić tylko w jedną stronę...

W ten sam sposób możesz też sprawdzić czy nie masz przerw w uzwojeniu alternatora...

Uszkodzone akumulatory ze zwarciem między celami często prowadzą do uszkodzeniu regulatora napięcia lub przepalenia uzwojenia alternatora.

www.grafimax.pl
Koszulki z dowolnym nadrukiem, reklamy na samochody, napisy na foli, reklamy led, druk wielkoformatowy, strony www

4

Odp: elektryk motocyklowy Warszawa i okolice

Mi przewijali stator  kawie i jak do tej pory działa bez zarzutu. Nawet dali gwarancję.

[url]http://www.cyklo-motorelektryk.pl/[/url]

Możesz im zawieźć cały motocykl albo wymontować podejrzane części i zawieźć do sprawdzenia (druga opcja trochę tańsza  :P )

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

5

Odp: elektryk motocyklowy Warszawa i okolice

Adrian Matracki napisał/a:

Szkoda że wcześniej nie wiedziałem o waszych problemach byłem w weekend w wawie bym wam to ogarnął...

kolego z brakiem ładowania zorganizuj sobie jakiś lepszy miernik ( woltomierz )  tylko nie taki z marketu za 10zł  i sprawdź napięcia  wejściu i na wyjściu regulatora napięcia przy odpalonym motocyklu na jałowych obrotach.

Możesz też zrobić to w inny sposób wymontować cały mostek i sprawdzić czy któraś dioda nie jest przebita ustaw miernik na test diod... Sprawna dioda powinna przewodzić tylko w jedną stronę...

W ten sam sposób możesz też sprawdzić czy nie masz przerw w uzwojeniu alternatora...

Uszkodzone akumulatory ze zwarciem między celami często prowadzą do uszkodzeniu regulatora napięcia lub przepalenia uzwojenia alternatora.

jak na razie sprawdziłem zgodnie z serwisówką:
- battery current leakage - jest ok
- regulated voltage - kicha - 12V, a teoretycznie powinno być 13.5-15.0V przy 5000 obrotów
- stator coil resistance - kicha, tutaj to wyniki kompletnie od czapy, ale być może to zasługa mojego miernika za 10 pln...

obstawiam regulator, ale pewności nie mam. chyba zrobię tak jak napisał Bondek wymontuję i zawiozę same graty do cyklo-moto.

dzięki za pomoc
m

---
umiesz liczyć, licz na siebie