Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?
No to wiadomo, spróbuję benzyna ekstrakcyjna + kompresor, a jak nie osiągnę pożądanego efektu to ultradźwięki
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » keihin fcr MX 41mm w LC4?
Strony Poprzednia 1 … 16 17 18 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No to wiadomo, spróbuję benzyna ekstrakcyjna + kompresor, a jak nie osiągnę pożądanego efektu to ultradźwięki
Gaźnik umyty. Dysza główna jest 185, iglica 0bdtp będzie ok? Czy do seryjnej lc4 640 muszę dokupowac jakieś gumy cylinder/airbox? Jeśli tak to od czego i gdzie szukać? Ktm sklep? Chcę mieć wszystko gotowe do montażu, żeby później nie kombinować jak się za to zabiorę, bo moto do tej pory stoi na pniaku i czekam na pierdoly z ktm sklepu, więc nie jeździ, a pogoda zachęca do jazdy :)
Jak miałem LC4 robiłem przeszczep tej właśnie wersji gaźnika, pochodził bodajże z crf450? Dysz nie pamiętam, były w każdym razie dość blisko, moto chodziło nieźle nawet bez modyfikacji - ale miałem otwarty airbox i Akrapa. Sprawdź te co masz, jak nie będą grały to za punkt odniesienia weź to co ma 625 i z tego miejsca kombinuj. Co do połączeń - tak, potrzebujesz obie, z 625 wchodzą p&p. O ile mnie pamięć nie zawodzi ta od cylindra pasuje też z Husaberga fe650 i jest tańsza niż z 625. Powodzenia, na tym gaziorze dopiero sprzęt odżywa :)
Gazior wjeżdża razem z akrapem, więc różnica na pewno będzie odczuwalna :) nie mogę się doczekać!
Pomoże ktoś znaleźć te gumy? Albo może ktoś ma na zbyciu? :)
Pozycja nr. 85
[url]https://ktmsklep.pl/schemat/291664/gaznik#schemes_controls[/url]
Pozycja nr. 27
[url]https://ktmsklep.pl/schemat/291643/puszka-filtra-powietrza#schemes_controls[/url]
@Gierwi bardzo Ci dziękuję! Intake mam przy gazniku, a guma od filtra wydaje mi się, że u mnie jest identyczna...
Spasowala mi guma i intake! Odpalil!!!! 4h roboty. Muszę kupić jeszcze mniejsza dysze, bo jest 185 i go wyregulowac. Chodzi bez filtra na wysokich obrotach, przy niższych dusi i gaśnie. Założę filtr i zobaczymy co się dalej stanie. Gaźnik mam 4125A, od czego to będzie? Sxs?
Pojawiają się następujące pytania:
-jaką kupić dysze? (na dniach wpada przelotowy akrap)
-jak to poprawnie wyregulowac?
-na lince ssania z kierownicy mam inną końcówkę, wiec ssanie mi do gaznika nie podejdzie, żeby było na kierownicy - wymiana samej linki?
-co zrobić z czujnikiem położenia przepustnicy? Zaizolowac i schować głęboko pod bak?
-co zrobić z wężem, który wchodził na gaźnik z membraną? Zaslepic i schować?
Pomoże ktoś?
Dziękuję za pomoc...
Siema,
Potrzebuje porady. Wszystko jest w miarę ok, ciagnie, nie grzeje się ale...
-jak hamuje i schodze do luzu to powoli schodzi z obrotów i czasem slychac jak przygasa lub zdarzy mu się zgasnac przy hamowaniu. Za dużo dostaje z pompki i nie spala? Za nisko na iglicy i przy hamowaniu ma za mało paliwa?
Dysze standardowe, glowna 165, iglica dedykowana do lc4
mam taka ciekawostke co do fcra. forumowy kolega robiac serwis gaźnika zauważył ze jedna z dysz jest ślepa ta od pompki przyśpieszajacej. dzwonilem do serwisu ktma zeby zamowic nowa i kolo/serwisant/mechanik wytlumaczyl mi ze sprawa wyglada nastepujaco: wiekszosc fcrow ktore jezdzi w motocyklach homologowanych(czytaj tych z tablicami) ma ta dysze wlasnie zaslepiona ze wzgledu na normy czego nastepstwem jest brak jakiejkolwiek pracy pompki przyspieszajacej. wymieniajac dysze "odblokowujemy gaźnik" i ponoć dopierw wtedy zobacze jak bedzie wygladała jego "prawidłowa praca". gaźnik ze slepa dysza bedzie parcował normalnie tylko ten czopek z tylu wózka nie poda nam wiekszej ilosci paliwa. dysza ta w przypadku ktma jest uniwersalna i kosztuje 38zl
jezeli ktoc chce zrobie fotke o ktora dysze chodzi
Odgrzewanie tematu, ale może ktoś pomoże. Mam taki problem ale na ori MIKUNI'm tez lc4 640 2005r. Mam 2 akrapy przelot i otwarty Air box, i własnie przy głwałtownych ruchach manetki ale też nie zawsze zdławi mi sie i strzela w gaźnik. Raz tak strzelił ze gaźnik wysuął z króćca...
Zawory ustawione?
W Sumie raczej nie, od kupna nie zrobiłem nim dużo km, a sprzedający zapewniał ze były regulowane krótko przed sprzedażą, czyli zawory mogą być przyczyną i od tego zacząć?
Zacząłbym od zaworów
Strony Poprzednia 1 … 16 17 18 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » keihin fcr MX 41mm w LC4?
Wygenerowano w 0.059 sekund, wykonano 71 zapytań