Odp: Jakie gumy?
ale przecież ta drz przestanie się odpychać, szkoda roboty.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Jakie gumy?
Strony Poprzednia 1 … 52 53 54 55 56 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ale przecież ta drz przestanie się odpychać, szkoda roboty.
Tam nie wejdzie 180.
Do 180 musiałbyś mieć obręcz minimum 5,5"
Jeżeli masz obręcz 4,25 lub 4,5" to nawet ta 160 jest za szeroka.
Przez to też śmiesznie wygląda bo jest balon.
Niestety ale 160 to max ile można włożyć do DRZ i chyba z obręczą 5" będzie na styk w wahaczu.
nie wiem na cholerę pchać 180 do SM. Ja zdjąłem, bo moto nadawało się tylko na ulicę...
Bachu, dwa miesiące temu sprzedawałeś bo jeździłeś na moto dwa razy, a teraz tam pakujesz 180? :D Nie dość, że będzie gorzej skręcało to raczej będzie chujowo wyglądać :P
Poza tym jak 160 na drz może wyglądać jak skuter? :D
nie pakuje :P nie znam się na tym, wole się spytać czy jest sens, i już wiem że nie ma xD
np fajnie to wygląda na tym foto :)
siema,
mam pytanie, zakupiłem na przód do kata LC4 640 SM oponę diablo rosso II bez dętkową, dziś gościu montował i mówił ze się ostro namęczył, bo była dętka w oponie (koło ori ktm, szprychowe) czy można śmigać na oponie bezdętkowej z dętką w środku :P ?
Pewnie z 80% osób tak robi. Może koleś pierwszy raz w życiu dętkę widział :)
Ma ktoś porównanie opon goldspeed pre cut slick do opon typowo drogowych np. rosso2/3, bridgstone s20, metzeler racetec etc? Będzie różnica? Wyjazdy na tor sporadycznie, raz na miesiąc załóżmy.
A jak Cię deszcz złapie? Spece piszą że należy stosować zasadę 80/20%. Skoro większość czasu spędzisz na ulicy to powinieneś mieć szosowe opony.
Jakie powinno być cisnienie na zimno a jakie na ciepło w Metzeler racetec sm k1 przód i k1 tył? Ma ktoś doświadczenie?
A jak Cię deszcz złapie? Spece piszą że należy stosować zasadę 80/20%. Skoro większość czasu spędzisz na ulicy to powinieneś mieć szosowe opony.