Co do kosztów, to przerosły moje wszystkie oczekiwania ;). Nie ma co oszukiwać, że części są drogie i słabo dostępne. Raczej nie ma co tu pisać, o opłacalności inwestycji, bo na zwrot kasy przy sprzedaży nie ma szans, ale nie po to robi się takie rzeczy.
Zrobione zostało
-Kompletny wydech Arrow (tytanowy)
-RapidBike Evo
-Pompa RCS15
-Sprężyna WP
-Filtr K&N
-Akumulator
-Sportowy Wałek
-Kierunki dynamiczne
-Handguardy Zeta
Ceny są na internetach ;)
Do tego trzeba dodać jakieś pierdoły które trzeba dokupić, hamownie, mocowania pod nowe aku, podpory kanapy i mnóstwo innych prac które są niezbędne, żeby to, nie wyglądało jak od Mirka z garażu. Ktoś to wszystko musi zaprojektować i poskładać, a wiadomo, że za darmo nikt Ci tego nie zrobi (chyba, że jesteś ogarnięty, masz warsztat czas i miejsce, żeby to robić). Tutaj skromne podziękowania dla chłopaków z "Warsztatu po godzinach" w Krakowie którzy mieli do mnie na tyle cierpliwości i wyrozumiałości, aby to wszystko ogarnąć i zrobić tak jak chciałem.
Co do samej pompy to różnica od standartowej jest ogromna (ale to raczej nie dziwi). Naprawdę ładnie to współgra, hamulec jest mocny i fajnie wyczuwalny. I można hamować jednym palcem praktycznie. Pompę w SMCrze naprawdę warto wymienić.
KTM SMC-R 690 - był :(
Husqvarna FS450 #510 :)