Odp: Miejskie supermoto
lc4 na podwójnym kominie z FCR 41
najlepiej 660 jest sporo lżejszy od 640
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Miejskie supermoto
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
lc4 na podwójnym kominie z FCR 41
najlepiej 660 jest sporo lżejszy od 640
Hacker nie 120 tylko 200, a ten ktory najbardziej mi sie podoba jest we wroclawiu czyli pewnie z 400km odemnie.
Lc4 660 fajny ale obawiam sie braku rozrusznika, teraz mam yzf 250 i juz mi sie nie chce tego kopac, a co dopiero 625, bo tyle chyba ma pojemnosci :)
no fajnie jest mieć guzik,
pomyśl jeszcze o XR650R
Z kopaniem LC4 jest różnie, ale ja po przygodach z 400 powiedziałem, że najlepiej to i to jak w 640, albo sam guzik :)
lc4 łatwo kopnąć, bo ma odprężnik, w klapkach kopałem swoją
Wszystko fajnie, ale brak e-kopnika strasznie wkurza, jak zgaśnie na światłach przy ruszaniu ;)
lc4 łatwo kopnąć, bo ma odprężnik, w klapkach kopałem swoją
Nie mówie, że ciężko odpalić, ale zdarzy się że zgaśnie właśnie sprzęt i wtedy wole mieć magiczny guzik niż schodzić z moto i kopać, bo ja mam słabą lewą noge.
Co do bmw to boje sie ze bedzie troche slabe, wczesniej mialem huske smrr 450. Chcialem poznac wasze opinie zanim pojade bo najblizsza sztuka ktora mnie interesuje jest 200km odemnie.
To bmw ma około 53 konie i 60 Nm. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że 640 jest mocniejsza. Teraz jednak sobie pomyślałem, że problemem mogą być te odlewane koła jeśli chcesz jeździć po offie.
Bartas- 1.5 roku jak pracuje nie przyjechala zadna 450 wiec serwis znam jedynie z programu. Co 20mth kontrola utraty cisnienia sprezania, co 70 mth silnik w mak! Co dziwne co 70 mth zalecaja wymiane zaworow wydechowych wiec serwis moze byc kosztowny.
Pytałem pod kątem tego że np ten sam silnik jest w husqvarna 449 oraz 511 z tym że tam występuje cylinder bigbore coś ok 480ccm. Ten generuje na hamowni 52-53hp oraz 48nm tylko z wydechem akrapa. Do tego jest niska waga ok 118kg. Interwały które podałeś jak się później okazało są mocno przesadzone. Sprzęt jest stosunkowo tani w zakupie a klamoty w serwisie są w normalnych cenach. No i jest fabryczna wersja smr.
Białego dziobaka? ;)
[url]https://sprzedajemy.pl/ktm-690-kalisz-2-6bea9f-nr55095377[/url]
Co do sxv to fajny sprzet, moim zdaniem najladniejsze sm jednak za bardzo sie boje wybuchu silnika. Moto ma byc pewne a o aprili sie juz tyle naczytalem i nasluchalem ze podziekuje. Zastanawialem sie nawet nad dziobalem jednak wyglad tez ma znaczenie :D Smc super sprzet ale zanim dozbieram bedzie juz nastepny sezon :/ Jest tu ktos kto jezdzil na xmoto? Tak sie sklada ze jestem mechanikiem w serwisie bmw i dlatego ten sprzet mnie przekonuje :D
Jestem użytkownikiem od 2 sezonów, zapraszam do kontaktu ;)
Weź jeszcze pod uwagę bmw 650. Nie trzeba przerabiać pod sm.
A ten z forum widziałem na mieście i wygląda i brzmi bardzo ładnie.
Nie wiem jakich jesteś gabarytów. Bo to też jakoś może wpłynąć na wybór.
Oj weź, weź pod uwagę ;) Nie trzeba przerabiać na SM, a jak będziesz miał ochotę polatać w terenie mam zestaw off road ;)
hacker33, dziękuję za miłe słowa ;)
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Miejskie supermoto
Wygenerowano w 0.049 sekund, wykonano 75 zapytań