1

Temat: Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.

Siema. 1 maja biorę udział w wyścigu wraków. Macie jakieś doświadczenia, patenty, podpowiedzi jak przygotować auto ?

2

Odp: Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.

ja bym brał fure z silnikiem umieszczonym centralnie :D albo chłodzonym powietrzem :P

a tak na serio - to jaką furą będziesz lecieć ?

Na pewno zaopatrzyłbym się w kilka kół na zapas, dobry szybki podnośnik, kompresor i klucz pnaumatyczny.

Jeżeli jest taka możliwość, to montaż opon na przednim zderzaku - trzeba chronić chłodnicę :)

Oprócz tego, to pedał w podłogę i ogień z rury :D

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

3

Odp: Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.

Tył napęd, duży silnik i E36.

4

Odp: Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.

Jadę VW Polo 86c z 1990r silnik benzyna 1.3 i 70 kunia :p

5

Odp: Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.

Maneja znajdź. On jest ekspertem!

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

6

Odp: Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.

Ano dobry pomysł i Materka też nieźle dawał ma Wrakach :) trzeba będzie się podszkolic u chłopaków.

7

Odp: Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.

Materka pytaj on ma już na koncie trochę

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

8

Odp: Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.

Najważniejszy jest sprytny mechanik :)
Poza tym zestaw narzędzi nie samochodowych:
łom, wkrętarka, szlifierka kątowa na baterie, młotek i młot, miernik elektryczny, nożyce do blachy...
I wszystkie samochodowe, kompresor, dobry podnośnik, kobyłki, ze dwie deski na podkładki, 1000 średnich i 100 mega trytytek, szara taśma, bańka z wodą 20L, kłębek drutu, piana montażowa, kilogram farmerów...

9 Ostatnio edytowany przez Materka (2018-03-16 20:49:29)

Odp: Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.

Co do przygotowania samochodu jakieś pancerne orurowania, wzmocnienia z torów kolejowych lub opony na zderzaku to moim zdaniem bzdura.
Od wszelkich spawanych wzmocnień lepiej sprawdza się piana montażowa wpuszczona w puste przestrzenie w aucie.
Jako zabezpieczenie podwozia też nie brać pancernej 100kg blachy, mi najlepiej sprawdziła się maska samochodowa, łatwo dopasować kształt, łatwo daje się zamocować i poprawić po uszkodzeniu

10 Ostatnio edytowany przez Materka (2018-03-16 23:31:40)

Odp: Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.

Trzeba zadbać o chłodnicę, mi się sprawdzało wyczepienie z fabrycznych mocowań i przykręcenie do przygotowanych z profilu do gk konstrukcji kilka cm dalej, działa jeżeli jest miejsce

11

Odp: Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.

Widziałem patenty, że umieszczali chłodnice na dachu.

12

Odp: Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.

Woda najważniejsza do obrony i gaz w podłodze cały czas:)

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

13

Odp: Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.

najwazniejsza to chłodnica jak dasz rade to zaamontuj ja np na dachu, czy za kierowca albo na silniku. Do tego maske zabezpiecz aby w trakcie jazdy się nie otworzyła. Wiadomo koła zapasowe conajmiej 2, 2 kalnistry paliwa, jakieś klucze, młotek, przecinak, szlifierka itp.

14

Odp: Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.

Chłodnica w kabinie to jeden z gorszych pomysłów w wypadku zagotowania wody, na dachu kłopotliwe bo zbiornik musi być wyżej i konstrukcja solidna, na silniku na leżąco trzeba osłonić przed błotem i kamieniami ale jest ok, na silniku na stojąco zasłania trasę i kłopotliwa solidna konstrukcja, jeżeli jest 5-10 cm miejsca to można zostawić chłodnicę w standardowej lokalizacji tylko trochę przesuniętą w stronę silnika

15

Odp: Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.

Ja to bym jeszcze wzmocnił układ kierowniczy. Jak startowałem Nissanem primerką to po większym skoku uwaliło drążek kierowniczy i było po zawodach. Chłodnica też ważna rzecz żeby ją gdzieś przenieść, w bardziej bezpieczną lokalizację.