Temat: Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.
Siema. 1 maja biorę udział w wyścigu wraków. Macie jakieś doświadczenia, patenty, podpowiedzi jak przygotować auto ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Siema. 1 maja biorę udział w wyścigu wraków. Macie jakieś doświadczenia, patenty, podpowiedzi jak przygotować auto ?
ja bym brał fure z silnikiem umieszczonym centralnie :D albo chłodzonym powietrzem :P
a tak na serio - to jaką furą będziesz lecieć ?
Na pewno zaopatrzyłbym się w kilka kół na zapas, dobry szybki podnośnik, kompresor i klucz pnaumatyczny.
Jeżeli jest taka możliwość, to montaż opon na przednim zderzaku - trzeba chronić chłodnicę :)
Oprócz tego, to pedał w podłogę i ogień z rury :D
Tył napęd, duży silnik i E36.
Jadę VW Polo 86c z 1990r silnik benzyna 1.3 i 70 kunia :p
Maneja znajdź. On jest ekspertem!
Ano dobry pomysł i Materka też nieźle dawał ma Wrakach :) trzeba będzie się podszkolic u chłopaków.
Materka pytaj on ma już na koncie trochę
Najważniejszy jest sprytny mechanik :)
Poza tym zestaw narzędzi nie samochodowych:
łom, wkrętarka, szlifierka kątowa na baterie, młotek i młot, miernik elektryczny, nożyce do blachy...
I wszystkie samochodowe, kompresor, dobry podnośnik, kobyłki, ze dwie deski na podkładki, 1000 średnich i 100 mega trytytek, szara taśma, bańka z wodą 20L, kłębek drutu, piana montażowa, kilogram farmerów...
Co do przygotowania samochodu jakieś pancerne orurowania, wzmocnienia z torów kolejowych lub opony na zderzaku to moim zdaniem bzdura.
Od wszelkich spawanych wzmocnień lepiej sprawdza się piana montażowa wpuszczona w puste przestrzenie w aucie.
Jako zabezpieczenie podwozia też nie brać pancernej 100kg blachy, mi najlepiej sprawdziła się maska samochodowa, łatwo dopasować kształt, łatwo daje się zamocować i poprawić po uszkodzeniu
Trzeba zadbać o chłodnicę, mi się sprawdzało wyczepienie z fabrycznych mocowań i przykręcenie do przygotowanych z profilu do gk konstrukcji kilka cm dalej, działa jeżeli jest miejsce
Widziałem patenty, że umieszczali chłodnice na dachu.
Woda najważniejsza do obrony i gaz w podłodze cały czas:)
najwazniejsza to chłodnica jak dasz rade to zaamontuj ja np na dachu, czy za kierowca albo na silniku. Do tego maske zabezpiecz aby w trakcie jazdy się nie otworzyła. Wiadomo koła zapasowe conajmiej 2, 2 kalnistry paliwa, jakieś klucze, młotek, przecinak, szlifierka itp.
Chłodnica w kabinie to jeden z gorszych pomysłów w wypadku zagotowania wody, na dachu kłopotliwe bo zbiornik musi być wyżej i konstrukcja solidna, na silniku na leżąco trzeba osłonić przed błotem i kamieniami ale jest ok, na silniku na stojąco zasłania trasę i kłopotliwa solidna konstrukcja, jeżeli jest 5-10 cm miejsca to można zostawić chłodnicę w standardowej lokalizacji tylko trochę przesuniętą w stronę silnika
Ja to bym jeszcze wzmocnił układ kierowniczy. Jak startowałem Nissanem primerką to po większym skoku uwaliło drążek kierowniczy i było po zawodach. Chłodnica też ważna rzecz żeby ją gdzieś przenieść, w bardziej bezpieczną lokalizację.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » Pierwszy w życiu Wrak Race :) patenty i rozwiązania.
Wygenerowano w 0.060 sekund, wykonano 73 zapytań