Odp: SMC-r 690 2016 r. Przerabiamy
Do Li-Po to nie ładuj, bo to są inne programy, ktoś podpowie, jaki akumulator będzie pasował do EXC 2005? :D
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » SMC-r 690 2016 r. Przerabiamy
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 12 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Do Li-Po to nie ładuj, bo to są inne programy, ktoś podpowie, jaki akumulator będzie pasował do EXC 2005? :D
Maćko teraz to już na pewno jadę :) Wyszaleć się na torze, a potem odpocząć na rybkach ;)
Zobaczymy jak będzie. Nie mam zamiaru kupować ładowarki lipo z balancerem do tego by go ładować. Jedyne to trzeba uważać, żeby się nie rozładował bo wtedy zdechnie.
To nie jest LiPo, tylko Liion, coś jak w bateriach od lapków. Nie musisz mieć balancera, bo nawet nie ma na niego wyjścia. Używane ładowarki modelarskie są stosunkowo tanie (można kupić taniej niż prostownik z Lidla).
Do Li-Po to nie ładuj, bo to są inne programy, ktoś podpowie, jaki akumulator będzie pasował do EXC 2005? :D
Najsensowniej JMT HJTZ5S
Już wyguglałem ten aku, tylko jakoś martwi mnie pojemność - tylko 2Ah :/
a jak wartości tych akumulatorów mają się do tych klasycznych ?
przykładowo:
- mój aktualny: 7Ah / 90A - 15 CM / 8,7 CM / 9,3 CM
- JMT HJTZ5S-FP - 2Ah / 120A - 11 CM / 7 CM / 10 CM
No niestety takie są pojemności. Mam takie aku u siebie i nie narzekam. Co prawda teraz się rozładował, bo trochę sobie postał, ale w sezonie problemu z tym nie było. Z jednej strony mało i można się bać, że nie starczy, ale z drugiej wystarczy krótka przejażdżka i aku naładowane w pełni.
moje obliczenie szybko wykazało, że przy maksymalnym obciążeniu na takim akumulatorze mógłbym kręcić rozrusznikiem przez 60 sekund :P w sumie pewnie by starczyło :)
moje obliczenie szybko wykazało, że przy maksymalnym obciążeniu na takim akumulatorze mógłbym kręcić rozrusznikiem przez 60 sekund :P w sumie pewnie by starczyło :)
Nie wiem jaki pobór prądu ma Apka, ale EXC530 można kręcić dłużej, testowałem :D
190 amperów na start i kręci zajebiscie :)
Unibat za 140zl, drugi taki i jestem zadowolony z tej firmy.
MarcinAkaMariano - ale tutaj mowa o innych akumulatorach, które ważą 0,5kg :-]
Szczerze? Zbijacie wagę na aku a nie lepiej samego kierownika wyszczuplić? :D
Szczerze? Zbijacie wagę na aku a nie lepiej samego kierownika wyszczuplić? :D
Obawiam się, że nie bardzo jest z czego bo napisał, że waży 65kg :P
A tak swoją drogą to ja nie widzę problemu w zbijanu wagi akumulatorem. Ludzkie istoty są takie, że zawsze dążą do tego aby pójść krok dalej, ulepszyc, poprawić. I całe szczęście bo inaczej teraz scigalibysmy się co najwyżej na jakiejś DR 650 bo to przecież dobry motor i po co to poprawiać.
Daj chłopu żyć, przecież autor tematu waży 60kg:P
Przed wyścigiem jak z nerwów pójdzie kupę, to i tak zejdzie z wagi. Po prostu zrobi co może :-).
To na ile kilo oznaczamy , poziom godności posiadania takie aku ? ;)
60Kg > aku lipo
60Kg < zwykłe aku
Uważam również, że ten przepis należało by przepchnąć najlepiej jeszcze w tym sezonie ;)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 12 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » SMC-r 690 2016 r. Przerabiamy
Wygenerowano w 0.055 sekund, wykonano 73 zapytań