Temat: KX 450 stan silnika przy 115MH
Siemka, w KX'ie 450SM z 2006, 115mh od nowości to dużo czy mało ? nie mam punktu odniesienia :/
Były : XT125, CRM85, MX125, TE250, YZ450F, XTX660, DRZ400SM, SHIVER750 MT07
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Kawasaki » KX 450 stan silnika przy 115MH
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Siemka, w KX'ie 450SM z 2006, 115mh od nowości to dużo czy mało ? nie mam punktu odniesienia :/
bez remontu? Oznacza to remont:)
Maćko masz może FB ?? mam filmik jak chodzi ta sztuka którą chce kupić, podesłał bym ci, ale jest tylko w wersji FB :/
Nie mam FB, po filmiku nic Ci nie powiem. Uważam że nie ma osoby na świecie która coś Ci powie po filmiku. Manual sobie ściągnij i zobacz jak wyglądają interwały to wywnioskujesz sam czy to dużo czy nie:)
ok, thx :)
ok, ale co właściwie masz zamiar robić z tym KXem ?
wg mnie kupując wyczyna w singlu, trzeba się nastawić na pełen remont (korba, łożyska, tłok zawory, sprężynki itd) i ewentualnie miło się zaskoczyć po otworzeniu.
Niż kupić coś drożej i liczyć na to, że nie wybuchnie...
Robił by mi za miastowy popierdalacz :P
o tą sztuke mi chodzi [url]https://sprzedajemy.pl/kawasaki-kl-sm-450f-nie-exc-sx-kx-rm-rmz-drz-yz-malbork-2-6bea9f-nr54087860[/url]
13k za 11 letnie moto z nie do końca jasną historią - nieźle :P
prawda jest taka, że możesz polatać 30h i nic nie pierdolnie, a może też jebnąć za 2h i 8 tyś w remont to będzie mało :P
Znajomy go sprzedaje, ale wole się upewnić 100 razy :) bo musiałbym sprzedać swoje moto aby go kupić, na żywo robi super wrażenie, ale widziałem go z 5 miechów temu, i do pieca mu nie zaglądałem
Jak znajomy to moze prawde powie. Miał robiony silnik czy nie? Przy takim przebiegu trzeba zrobic to co levis napisał.
Za jego kadencji nic nie robił w silniku, poprzedni właściciel podobno niczego nie ruszał, chyba na razie zostaje przy DRZ i będę ją robił jakoś ciekawie :P
Nie chcesz mieć problemów to nie kupuj. Takie motocykle są ekstra ale trzeba mieć do nich zupełnie inne podejście, zapobiegawcze. Jesteś 3 osobą na którą trafił bez remontu, albo go zrobisz i masz spokój albo możemy wróżyć z fusów. Prawda jest taka że po wyczynach często nie słychać że ma się coś urwać, urywa się i ch*j a chodzi jak moto obok z remontem po 1mth. Na słuch nic nie zdziałasz, są interwały i trzeba się ich trzymać mniej lub bardziej ale 100mth bez remontu to bardzo dużo dla wyczyna w jednym garnku w dodatku w SM.
Jak musisz mieć jeden garnek to lepiej dozbieraj sobie kasy i kup 690 jak wszyscy, bo do miasta w zupełności wystarczy. Nie da się wyczyna użytkować jak DRZ jeśli ma być to poprawna obsługa. A najgorzej trafić na takie moto po kimś kto tak myślał.
Skąd ten KX bierze prąd na światła, kierunki itd?
to jest KL450SM, taka homologowana wersja KX'a z włoch, coś jak HM przy Hondzie, napisałem KX450 bo to ten sam silnik
Ale ten motocykl ma silnik KX a nie od KL czy KLX. Jeżeli jest z 2006r to wtedy nawet nie było KLX. Bo one zaczęły wychodzić w 2008r.
Porównaj sobie fotki silników.
A ten motocykl z linku w zeszłym roku był na sprzedaż za 4000zł mniej:
[url]https://archiwum.allegro.pl/oferta/kawasaki-klx-450-2006-i6842126215.html[/url]
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Kawasaki » KX 450 stan silnika przy 115MH
Wygenerowano w 0.044 sekund, wykonano 80 zapytań