Odp: RMZ 450 - delta
Jedno było zapasowe.
Mam nadzieję że dwa wsadziłes a nie 3...
Wyjąłem 3 to i nówki wsadziłem 3:) wczoraj przetestowałem, jeździ:)
I wrzuciłem helicoila w dolne mocowanie zacisku przedniego.
Przebieg 84mth.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » RMZ 450 - delta
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jedno było zapasowe.
Mam nadzieję że dwa wsadziłes a nie 3...
Wyjąłem 3 to i nówki wsadziłem 3:) wczoraj przetestowałem, jeździ:)
I wrzuciłem helicoila w dolne mocowanie zacisku przedniego.
Przebieg 84mth.
Suka w zeszłym tyg. była na sprawdzeniu i reg. luzów zaworowych, ssące były do regulacji.
Michał zauważył, że po dokręceniu napinacza łańcuszka rozrządu jest za mocno napięty, stwierdził że odstawiona była trochę lipa bo dali dłuższą korbę, podkładki pod głowicę, a nie dali dłuższego łańcuszka/lub się nie dało bo o 2 ogniwa mógłby być znowuż za długi, więc dał grubszą podkładkę pod napinacz i powinno być ok bo kliknął o jeden ząbek. W zimę przy otwieraniu silnika zweryfikujemy co i jak dokładnie z tym łańcuszkiem.
Na dodatek na jednym wałku na samym rancie było lekkie uszkodzenie i rysowało delikatnie szklankę, podpiłował to i wyrównał na razie, a w zimę wymienimy co potrzeba na nowe.
Opisuje to, żeby przyszły kupujący wiedział wszystko o motocyklu, a że na mechanice się nie znam to piszę z grubsza tak jak usłyszałem:)
W piątek/sobotę doleciało 5mth na Kisielinie, zajebisty tor:D
jak mogli dać podkładki pod głowicę i dłuższą korbę :) nie rozumiem tego :D Może podkładki pod cylinder ?
Może podkładki pod cylinder ?
No, no. tam w silnik:)
Stary Kisielin to arcyzajebisty tor!
arcyzajebisty to jest Poznań:)
Silnik przelatał licznikowe 98mth + bez licznika były chyba 2 wyjazdy to powiedzmy ok. 110mth, także czas chyba na remont.
Moto oddałem do Jakuba z LoboMoto.
Rozebrał, posprawdzał i jest tak:
-luzy na łożyskach wału
-cylinder bardzo zdrowy (wymieniamy sam tłok)
-korbowód bez luzów (sworzeń dolny bez śladów zużycia).
-zawory ssące do wymiany. Na jednym nie było w ogóle luzu. Wydechy też proponuje zrobić, bo są bez szału.
-dwa tryby (drugie licząc od strony zębatki, z tego co pamiętam czwarty bieg) mają uszkodzone zęby
-głowica w miejscy pracy wałków i generalnie poza zaworami stan super
-sprzęgło git
wstępna wycena / lista części:
- tłok oryginał - 680zł
- korba dłuższa, taka jak była poprzednio wsadzona przez włochów (jeśli jeszcze taką będą mieli)
- łożyska wału - 520zł
- 2 tryby skrzyni nowe OEM - 650zł
- 2 łożyska skrzyni - 329zł
- łańcuszek rozrządu Athena - 190zł
- komplet uszczelek Athena - 360zł
- pompa oleju prawa - 115zł
- wszystkie zawory ProX - 968zł
- uszczelniacz pompy wody - 30zł
- podkładka zabezp. kosza - 22zł
razem: 3864zł + korba 350 euro
+ robocizna:
- remont silnika - 900zł
- obróbka głowicy - 280zł
- przekładka korbowodu - 150zł
- honowanie cylindra - 40zł
razem: 1370zł
Ja pierdole, niech ktos jeszcze powie ze utrzymanie SXV jest drogie :-)
Dobrze, ze dbasz o fure - to sie chwali. Zawiry w oryginale byly tytanowe, czy stal ? Jakie Ty zakladasz ?
Zawory zakładamy tytanowe.
pozamawiałeś już części? Mógłbym Ci część rzeczy ogarnąć w lepszej cenie ;)
Jest info od włochów, mają na stanie taką korbę cena 350 ojro.
pozamawiałeś już części? Mógłbym Ci część rzeczy ogarnąć w lepszej cenie ;)
Jeszcze nie zamówione. Jak dasz radę to jasne. Księgowa jak usłyszała kwoty to ledwo uszedłem z życiem :/ i tak muszę sprzedać moją lancie, żeby pokryć chociaż część kosztów :(
Także będę bardzo wdzięczny Toivias!
Byłem dziś u Jakuba, obejrzałem wszystko, uzgodniliśmy zakup części, bo rozważaliśmy różne opcje, ale niewiele się zmieniła, pewnie jeszcze parę pozycji dojdzie:
- tłok oryginał - 680zł
- korba dłuższa, taka jak była - 1500zł
- łożyska wału - 520zł
- 2 tryby skrzyni nowe OEM - 650zł
- 2 łożyska skrzyni - 329zł
- łańcuszek rozrządu Athena - 190zł
- uszczelki i uszczelniacze OEM - 450zł
- pompa oleju prawa - 115zł
- wszystkie zawory tytanowe ProX - 968zł
- uszczelniacz pompy wody - 30zł
- podkładka zabezp. kosza - 22zł
=5454zł
A ta korba to jakaś firmowa? Kto ją robi?
A ta korba to jakaś firmowa? Kto ją robi?
Włosi powiedzieli, że robią to u kogoś na zamówienie, nie ma na niej żadnych znaków.
Ale dobry shit, bo po tym przelocie jest w stanie bardzo dobrym, ale wolę nie ryzykować.
Z tą korbą to szaleństwo. Carillo wyjdzie taniej:P Ja bym nie brał do takiego moto pod uwagę w ogóle takich modów bo się ich nie odczuwa.
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » RMZ 450 - delta
Wygenerowano w 0.056 sekund, wykonano 73 zapytań