1

Temat: Zna się ktoś na elektryce motocyklowej?

Pacjent husqvarna smr 511 2011rok.
Chciałbym założyć u siebie przełącznik map zapłonu pomiędzy najmocniejszą a np najsłabszą, sucho/deszcz. Fajnie też by był o założyć quick shifter Ale to drugorzędna sprawa. Wiem że prawdopodobnie się da. Ja nie wiem co, gdzie i jak, nie znam się.

Hsq SMR 511
#511

2

Odp: Zna się ktoś na elektryce motocyklowej?

Ja się coś tam znam, przyjrzałem się jaki tam jest soft i jest na tyle okrojony że nie przewiduje "zapamiętania" dwóch map.
Da się to zrobić ale przy pewniej inwestycji i nie chodzi o sam przełącznik. Jak chcesz wiecej info to możesz się skontaktować ze mną na PW.
Na 100% mogę pogrzebać przy seryjnej mapie ale teraz jest na to za zimno żeby to miało sensowny efekt;)
Z husqą mało robiłem więc jak ktoś umie mnie poprawić to chętnie posłucham.

3

Odp: Zna się ktoś na elektryce motocyklowej?

Aktualnie po odpaleniu wyświetla się napis RACE MAP 2. Wiem że jest to najmocniejsza mapa dla tego Moto dedykowana pod wydech akrapovic.

Hsq SMR 511
#511

4 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2017-11-13 19:16:54)

Odp: Zna się ktoś na elektryce motocyklowej?

Najmocniejszy gotowiec;) Robię mocniejsze mapy:P Dodatkowo kilka prostych zabiegów mechnicznych zmienia diametralnie charakterystykę sprzętu. Seryjne mapy akrapa są zazwyczaj zbyt bogate tak asekuracyjnie bo niestety grzebanie w silnikach benzynowych niesie za sobą zdecydowanie większe ryzyko niż np. w dieslu:)

Nie zmienia to faktu że "2" w nazwie tej mapy to tylko jej oznaczenie. Komputer nie przewidział w pamięci miejsca pod drugą mapę, można je jedynie podmieniać.
Oczywiście inwestując odpowiednie pieniądze można zrobić również Switch dodatkowo łącząc to z QS którego masz w planach. Ba... można nawet zrobić launch control jak sobie tego życzysz :P

5

Odp: Zna się ktoś na elektryce motocyklowej?